El 96,83% dels examinats de les PAU a l'UJI supera les proves

27/06/2013 | SCP

• Selectivitat resultatsPAU selectivitat

La prova constava d'una fase general obligatòria i una específica voluntària. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

El 96,83% dels estudiants presentats als exàmens de les proves d’accés a la universitat (PAU) en la Universitat Jaume I de Castelló ha obtingut el resultat d’«apte» en les proves realitzades de l’11 al 13 de juny de 2013. Aquests estudiants podran formalitzar la preinscripció per accedir a la universitat fins al 5 de juliol.

Dels 1.923 alumnes que s’havien presentat a la fase general de les proves, 1.862 han aprovat en aquesta convocatòria ordinària, mentre que 61 han obtingut la qualificació de «no apte». El percentatge d’aprovats és similar al dels últims anys. Concretament, en la convocatòria de juny de 2012 va aprovar el 97,06% dels presentats.

La nota mitjana d’aquesta convocatòria ha sigut un 6,27, lleugerament superior a la de la convocatòria de juny de 2012, que va ser de 6,24. Els centres que han obtingut la nota mitjana més alta en la fase general han sigut el col·legi La Salle amb un 7,04, l’IES Almenara amb un 6,95 de mitjana i amb un 6,85, el col·legi Consolació. La millor nota en la fase general d’aquesta convocatòria ha sigut per a un estudiant de l’IES Gilabert de Centelles amb un 9,68 i una nota d’accés a la universitat de 9,872.

Cal recordar que el procés de preinscripció universitària finalitza el 5 de juliol de 2013 en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana per al curs 2013/2014. L’autopreinscripció es pot formalitzar per Internet a l’adreça http://www.preinscripcion.gva.es o a la pàgina web de la Universitat Jaume I de Castelló http://www.uji.es. Els resultats de preinscripció estaran disponibles a la web i a través de SMS el 22 de juliol de 2013.

D’altra banda, la convocatòria extraordinària de les proves d’accés a la universitat es realitzarà per primera vegada durant el mes de juliol, concretament del 9 a l’11 de juliol.