L’Òptica Universitària ofereix sis beques de formació a l’alumnat de Medicina de l’UJI

27/06/2013 | LAURA CASTILLO

• Conveni Òptica convenioptica convenioptica

L’alumnat becat accedirà a un curs de formació especialitzada i aplicarà els seus coneixements durant una estada en pràctiques a l’Hospital de Vinaròs. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

La Universitat Jaume I i l’empresa Òptica del Penedès, propietària dels establiments L’Òptica Universitària, col·laboraran en la formació professional de l’alumnat de Medicina per mitjà de les Beques d’Especialització Mèdica. El rector de l’UJI, Vicent Climent, i la directora de L’Òptica Universitària de l’Àgora, Montse Navazo, han signat un acord pel qual l’empresa dóna a la Universitat la quantitat de 3.000 euros per a l’assignació de beques als sis millors expedients de segon curs del Grau en Medicina.

L’alumnat becat accedirà a un curs de formació especialitzada i aplicarà els seus coneixements durant una estada en pràctiques a l’Hospital de Vinaròs. Climent ha mostrat el seu desig d’estendre l’acord als cursos vinents, i ha agraït que «una empresa tan valorada per la ciutat de Castelló col·labore en tasques tan pròpies de la Universitat com ho és la formació especialitzada de l’estudiantat».

Informació sobre les beques: http://www.uji.es/infoest/ajudes/

Altres convenis:

L’UJI i l’Ajuntament de Forcall potenciaran el desenvolupament integral de l’espai rural

La Xarxa Vives i l’Acadèmia Valenciana de la Llengua consoliden la seua col·laboració