La Jaume I organitza 12 cursos d’estiu per al mes de juliol

03/06/2013 | MARÍA BENAVENTE

• Presentació cursos estiu 2013 presentaciocursosestiu presentaciocursosestiu2013

El vicerector de Cultura i Extensió Universitària, Wenceslao Rambla, en la presentació del catàleg de cursos a la Llotja del Cànem. | FOTO: ÀLEX PÉREZ

La Universitat Jaume I ha preparat un total de 12 cursos per a l’estiu de 2013, dels quals la major part s’impartiran en les instal·lacions del campus del Riu Sec. El paratge natural del Termet de Vila-real, la Llotja del Cànem, el centre de formació Josep Barberà i Ceprià de Benicàssim, l’edifici Hucha de Castelló i l’Espai d’Art Contemporani de Castelló també acolliran alguns dels cursos. Wenceslao Rambla, vicerector de Cultura i Extensió Universitària, ha sigut l’encarregat de presentar els nous cursos que es desenvoluparan al mes de juliol de 2013.

L’oferta de cursos d’estiu és la següent: «Ciència i tecnologia dels materials ceràmics: reptes en el segle XXI», que s’impartirà al paratge natural del Termet, a Vila-real, del dia 1 al 5 de juliol; «Rehabilitació neurocognitiva en trastorn mental greu», els dies 4, 5 i 8 de juliol al campus universitari; «Neuromàrqueting. Sabem realment el que pensen els consumidors i consumidores dels nostres productes i marques?», el 9 i 10 de juliol al campus universitari; «Gènere, resistència ciutadana i educació crítica», del 9 al 11 de juliol a la Llotja del Cànem; «Noves formes d’expressió artística: tecnologies digitals en la producció literària», del 10 al 12 de juliol al campus universitari; «Periodisme 2.0. Nous territoris per a la informació», del 10 al 12 de juliol al centre de formació Josep Barberà i Ceprià de Benicàssim; «Mites i metamorfosi en l’art», del 15 al 17 de juliol al campus universitari; «Positivitza’t: desenvolupa la teua felicitat i fortaleses», del 15 al 17 de juliol al campus universitari; «Moviments socials, comunicació i ciutadania», del 15 al 18 de juliol al campus universitari; «Hi ha oportunitats per a emprenedors i emprenedores al medi rural?», del 16 al 18 de juliol a l’edifici Hucha de Castelló; «Instantànies», del 23 al 25 de juliol a l’Espai d’Art Contemporani de Castelló, i «Life Cycle Thinking i el medi ambient», del 24 al 26 de juliol al campus universitari.

Rambla ha comentat durant l’acte de presentació que, tot i que el nombre de cursos d’estiu d’aquest any s’ha vist reduït a causa de les circumstàncies econòmiques, el programa presenta una varietat temàtica representativa de totes les àrees que configuren la Universitat.

La matrícula de tots els cursos s’iniciarà el dia 3 de juny a les 10 hores i romandrà oberta fins quatre dies hàbils abans del començament de cada curs o quan es cobrisquen les places. Les persones interessades es poden matricular per Internet en la pàgina http://inscripcio.uji.es.

Més informació: http://www.uji.es/CA/serveis/sasc/cest2013/