Patricia Rodríguez Ortells, guardonada amb el Premi Rafael López Lita al Millor Projecte Empresarial El projecte consisteix en un pla d’empresa per a la creació d’una agència de comunicació especialitzada en el sector taurí

17/06/2013 | SCP

• Patricia Rodríguez Ortells premilopezlita patriciarodriguez

Patricia Rodríguez és llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques i estudianta de Periodisme. | FOTO: VOX UJI

Patricia Rodríguez Ortells, llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Jaume I i estudianta del Grau en Periodisme, ha sigut guardonada per l’Associació per al Desenvolupament de la Comunicació adComunica amb el Premi Rafael López Lita al Millor Projecte Empresarial en l’Àmbit de la Comunicació 2013. El projecte premiat porta com a títol «Desde la barrera» i consisteix en un pla d’empresa per a la creació d’una agència de comunicació especialitzada en la gestió de la comunicació interna i externa del sector taurí.

El guardó, que té com a objectiu estimular l’esperit emprenedor entre l’estudiantat de grau i màster en el camp de les ciències de la comunicació, ha sigut concedit pel jurat compost per Juan Lozoya, director de Comunicació de la Diputació de Castelló; Francisco Fernández Beltrán, president d’adComunica; Estela Bernad, vicesecretària d’adComunica; Justo Vellón, director del Centre Europeu d’Empreses Innovadores de Castelló (CEEI), i Paco Negre, director general d’Espaitec.

D’altra banda, adComunica també ha guardonat l’empresa Porcelanosa amb el Premi d’Honor Rafael López Lita a la Trajectòria en Comunicació per utilitzar la comunicació com un dels intangibles clau de la seua filosofia empresarial, i el Club Groguet del Villarreal C.F. en la categoria de Noves Iniciatives en Comunicació 2013 per la labor de comunicació de la imatge de marca a través del seu club infantil.

L’entrega de premis va tindre  lloc el 5 de juny dins de l’acte de commemoració del sisè aniversari d’adComunica.

Altres notícies:

Rambla i Cuatroochenta, guardonats en els III Premis COPE Castellón