panoramica UJI

100 ambaixadors i ambaixadores promocionen l’UJI arreu del món

27/05/2013 | SCP

El Programa Ambaixadors i Ambaixadores de la Universitat Jaume I compta ja amb 100 participants en el primer aniversari de la seua posada en marxa. El rector, Vicent Climent, ha presidit l’acte de reconeixement als participants acompanyat de la vicerectora d’Estudiants, Ocupació i Innovació, Pilar García Agustín; la vicerectora de Cooperació, Relacions Internacionals i Institucionals i Multilingüisme, Inmaculada Fortanet; el vicerector de Planificació Estratègica, Qualitat i Comunicació, Miguel Ángel Moliner; i el cap de relacions externes de BP Oil (entitat patrocinadora del projecte), Juan Carlos Navarro.

Climent ha recordat que l’objectiu del programa és «pregonar les excel·lències de la universitat pública de Castelló en els diferents indrets del món», especialment tot allò referent a la formació, la recerca i a la gestió de la institució. A nivell nacional, els ambaixadors creen i reforcen el vincle amb l’alumnat dels centres de secundària, mares i pares, professorat i direcció.

De les 100 ambaixadores i ambaixadors, 17 corresponen a la vessant nacional del projecte que es reparteixen arreu de les comarques de Tarragona, València, Alacant, Albacete i Conca. Pel que fa als 83 internacionals, aquests s’ubiquen als continents europeu, americà, asiàtic i oceànic. Tal i com ha destacat el vicerector Moliner, un dels valors del projecte de la Jaume I ha sigut «crear una xarxa de contactes arreu del món» a través del sentiment de pertinença a la Universitat.

Més informació: www.ambaixadors.uji.es

Fotografies

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions
Informació i consultes: Bústia UJI | Centre de seguretat i privacitat