Juliol

Juliol
Recurs d'imatge tesis-cienciaUJI index

Concurs #TesisCiènciaUJI

La finalitat del concurs és promoure l’activitat divulgadora entre l’alumnat de doctorat a través dels nous canals de difusió en xarxes socials.

Recurs d'imatge pagar-por-publicar-en-revistas-de-acceso-abierto index

Pagar per publicar en revistes d'accés obert és or tot el que rellueix?

Emilio Delgado López-Cózar (Universidad de Granada) i Ramón A. Feenstra (Universitat Jaume I de Castelló)

Recurs d'imatge aprender-nuevas-lenguas-aprovechando-lo-que-sabemos index

Com aprendre noves llengües aprofitant les que ja sabem

Pilar Safont, catedràtica de Filologia Anglesa, Universitat Jaume I

Recurs d'imatge inam-joves-i-ciencia index

Estada a l'INAM

L’objectiu és fomentar les vocacions científiques i orientar la seua carrera professional a la investigació.

Recurs d'imatge tesi-diversitat-funcional index

Tesi Ana Isabel Martínez Hernández

La doctoranda Ana Isabel Martínez Hernández ha defensat la tesi amb menció internacional titulada «Functional diversity in higher education. Curriculum accommodation for people with vision disability or hearing impairment in the English as a Foreign Language classroom».

Recurs d'imatge renovacio-gva-doctorat-industrial index

Duplicitat de les tesis amb menció industrial

Les cinc universitats públiques valencianes renovaran el conveni amb la Generalitat per a promoure la formació de doctorat en col·laboració amb entitats no universitàries.

Recurs d'imatge limitar-reincidencia-menores index

Menor en risc, menor infractor: com limitar la reincidència

Lidón Villanueva Badenes, professora titular de Psicologia Evolutiva, i Aitana Gomis Pomares (Universitat Jaume I)

Recurs d'imatge inam-joves-i-ciencia-final index

Programa «Joves i ciència»: una estada enriquidora

Adriana Aguiló Martínez, Joel Esteve Casado i Maria Gimeno Freixas, l’estudiantat de batxillerat que ha realitzat una estada d’investigació a l'institut capdavanter.

Recurs d'imatge projectes-pla-estatal-investigacio-2021 index

70% d'èxit en el Pla Estatal d'Investigació

L’UJI ha obtingut, en la resolució provisional, 4,17 milions d’euros, dos més que en la convocatòria de 2020, per al desenvolupament de 38 projectes.

Recurs d'imatge horizon-europe-e-diploma index

e-DIPLOMA: nova plataforma d'e-learning

Té l’objectiu principal de desenvolupar una nova plataforma d’e-learning que conjuminarà realitat virtual, intel·ligència artificial, tecnologies interactives, bots conversacionals i ludificació.

Recurs d'imatge estudi-esquerrers index

Organització del cervell dels esquerrers

Una quarta part dels esquerrers presenten o bé un control de l’hemisferi dret del cervell o bé un control bilateral per ambdós hemisferis, a diferència de la resta de la població, el llenguatge de la qual està organitzat per l’hemisferi esquerre.

Recurs d'imatge metalociclos-abrazan-nanotubos-de-carbono index

Els metalocicles abracen nanotubs de carboni

El treball és una col·laboració entre investigadors de l'Institut de Materials Avançats de la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat Complutense de Madrid i l'Institut Madrileny d'Estudis Avançats en Nanociència.

Recurs d'imatge informe-contaminacio-demencia index

Contaminació atmosfèrica i demència

La investigadora de l'UJI Juana María Delgado-Saborit ha participat en l'elaboració de l'informe del Committee of Medical Effects of Air Pollution del Regne Unit.

Recurs d'imatge predecir-sexo-con-algoritmos index

Pot un algorisme predir el sexe d'una persona a partir de les dades del seu cervell?

Carla Sanchis Segura, professora de Psicobiologia, Universitat Jaume I