L'UJI inicia la segona fase d'experiments amb robots socials

06/07/2022 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

El grup d'investigació de la Universitat Jaume I IMK Innovació en Màrqueting ha iniciat la segona fase dels experiments amb robots socials en el marc el projecte finançat en la convocatòria R+D+i de Reptes de Societat de l'Agència Estatal d'Investigació.

Els robots Tòquio (amb aparença androide) i Nairobi (amb aparença humana) estaran al vestíbul d'entrada de l'Hotel Intur Orange de Benicàssim proporcionant informació de l'hotel i de Benicàssim als clients. L'objectiu del projecte és estudiar la reacció dels clients davant el servei d'informació oferit per un robot social. Durant dues setmanes els clients poden interaccionar lliurement amb el robot i, després de l'experiència, l'equip d'investigadors recollirà les seues impressions en un qüestionari.

La primera fase dels experiments es va desenvolupar a l'Hotel Intur Palacio San Martín de Madrid durant el mes de maig. Les dades recollides al llarg de les dues fases permetran extraure conclusions sobre la utilitat dels robots socials i la seua acceptació per part dels clients i dels empleats de l'hotel.

 

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions