Maig

01/06/2017 | SCP

Maig
Recurs d'imatge materials-avancats-a-gran-escala index

Materials avançats a gran escala

D’acord amb el director del projecte, el catedràtic Juan Bisquert, el nou laboratori serà un hub de col·laboració per a químics, físics, informàtics i matemàtics, configurant un entorn interdisciplinari únic que formarà part de l’INAM.

Recurs d'imatge pint-of-science-2022 index

Pint of Science 2022

El festival de divulgació científica Pint of Science 2022 celebra el setè aniversari en 44 ciutats d’Espanya els dies 9, 10 i 11 de maig.

Recurs d'imatge terapia-panderoles index

Fòbia a les panderoles

El tractament implica una avaluació específica i es duu a terme en una única sessió de tres hores de durada màxima.

Recurs d'imatge zanatta-lindau index

«Lindau Nobel Laureate Meetings»

Treballa a l’Institut de Materials Avançats (INAM) junt amb l’investigador Víctor Sans en l’estudi de nous materials i mètodes per a capturar CO2 i transformar-lo en productes de valor afegit.

Recurs d'imatge gustos-musicals-infancia index

Com es desenvolupen els gustos musicals en la infància?

Cristina Arriaga (UPV-EHU), Alberto Cabedo (UJI), Mª Elena Riaño (UNICAN) i Noemy Berbel (UIB)

Recurs d'imatge facsa-concurs-coets-aigua index

Concurs Water Rockets

La primera edició del concurs de coets d'aigua celebrat en la universitat pública de Castelló estava dirigit a l'alumnat de primària, secundària, batxillerat i FP

Recurs d'imatge concurs-cristalografia-escuela index

Concurs Cristal·lització a l'Escola

El certamen ha estat organitzat per la Ciutat de les Arts i les Ciències, l’UJI i les reials societats espanyoles de Física i Química.

Recurs d'imatge matemagia-parcs-naturals index

Parcs naturals Comunitat Valenciana

El propòsit d’aquest grup traspassa el món escolar perquè no es tracta d’un material únicament acadèmic, sinó també vivencial.

Recurs d'imatge conte-mednight-gts index

MEDNIGHT GTS: Activitat conte «Mi Coral»

Estudiantat de primària participa en una trobada a la Llotja del Cànem amb Vanessa Escrig, professora premiada pel conte «Mi Coral» en el concurs de la MEDNIGHT 2021.

Recurs d'imatge pei-hospitality-robots index

Experiments amb robots socials en hotels

La iniciativa, dirigida pel catedràtic Miguel Ángel Moliner i el professor Luis Callarisa, estudiarà l'impacte de la funcionalitat i la calidesa en la qualitat del servei, el valor percebut i la satisfacció.

Recurs d'imatge guardo-rseq-sergio-gonell-gomez index

Guardó RSEQ jove investigador

El guardó li serà lliurat durant la Biennal de Química Organometàl·lica a Barcelona en setembre.

Recurs d'imatge estalmat-inscripcio index

Programa Estalmat

Les universitats Jaume I de Castelló, de València i d’Alacant han obert el període d’inscripció per a la prova anual de selecció del programa Estalmat de la Comunitat Valenciana, dirigida a l’estudiantat nascut en els anys 2009 i 2010 amb aptituds cap a les matemàtiques

Recurs d'imatge semiconductors-scientific-reports index

Quitosà/α-Ag2WO4 sintetitzat amb irradiació làser de femtosegon

En la recerca publicada en Scientific Reports han participat centres d'Espanya, Alemanya i el Brasil.

Recurs d'imatge no-es-lo-mismo-ensenar-musicos-que-formar-musicos index

No és el mateix ensenyar música que formar músics

Alberto Cabedo Mas (Universitat Jaume I) i Maravillas Díaz (Universitat del País Basc / Euskal Herriko Unibertsitatea)

Recurs d'imatge produccio-cientifica-at index

Producció científica Arquitectura Tècnica

La professora Lucía Reig se situa en segon lloc en la classificació d'autors i autores H Index WOS.

Recurs d'imatge idioma-familiar-al-aula index

La llengua de casa i la llengua de classe: incorporem l'idioma familiar a l'aula

Auxiliadora Sales, Anna Marzà i Gloria Torralba (UJI)