Febrer

Febrer
Recurs d'imatge doctorat-industrial index

Doctorat industrial

Tretze doctorands estan desenvolupant una tesi que opta a la menció industrial i en setembre es va graduar el primer doctor industrial.

Recurs d'imatge refrigeracio-baixa-temperatura index

Refrigeració d’ultra baixa temperatura ecoeficient

El projecte té tres anys de durada i buscarà el desenvolupament d'una solució ecoeficient d'ultra baixa temperatura mitjançant la utilització de configuracions avançades del sistema de compressió de vapor que siguen eficients energèticament i fluids de treball amb baix PCA.

Recurs d'imatge activitats-dia-dona-xiqueta-ciencia index

Dia de la Dona i la Xiqueta en la Ciència

Les activitats s’emmarquen en la commemoració del Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència.

Recurs d'imatge projecte-microMonUJI index

Projecte MicroMónUJI

La Universitat Jaume I de Castelló s’ha incorporat a la Xarxa Nacional MicroMón, SWI@Spain-MicroMón, en la qual ja participen més de 30 universitats espanyoles.

Recurs d'imatge sostenibilitat-gestio-empresarial index

Gestió empresarial, economia i finances

El personal investigador de la universitat pública de Castelló ha aconseguit 24 projectes d'investigació en el Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2017-2020.

Recurs d'imatge renovacio-ucci-xarxa-fecyt index

Xarxa UCC+I de la FECYT

La Fundació del Ministeri de Ciència i Innovació reconeix la tasca en difusió de resultats de la investigació i formació en comunicació científica.

Recurs d'imatge educacio-llengues-musica index

Beneficis de la música i de la perspectiva multilingüe

L'UJI ha aconseguit, en el marc del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2017-2020, dos projectes de l’àmbit de l’educació, un sobre pràctica musical i expressió corporal a l’escola i un altre que analitza la perspectiva multilingüe en l’aprenentatge d’anglès.

Recurs d'imatge arxiu-llibres-fotografics-guerra index

Arxiu de llibres fotogràfics de memòria de la Guerra Civil

El grup d'investigació ITACA UJI impulsarà durant aquest any un projecte per a la creació d'un arxiu de les publicacions fotogràfiques sobre la memòria de la Guerra Civil editades entre 2000 i 2020 de manera física, audiovisual i en línia.

Recurs d'imatge tesis-institut-dret-transport index

Transport discrecional i sector ferroviari

Silvia Boboc i Ciara Vicente Mampel han defensat els seus treballs d’investigació sota la tutela de la catedràtica María Victoria Petit.

Recurs d'imatge mascarillas-mas-sostenibles index

Quan tindrem mascarilles més sostenibles?

Juan Andrés i Amanda Gouveia (UJI), Alba Cano, Alberto Tuñón, Ángel Serrano i Miguel Martí (UCV), Camila Cristina de Foggi (U. Federal do Rio Grande do Sul) i Ivo Mateus (U. of São Paulo State).