Gener

Gener
Recurs d'imatge labcom-uji-motor-sport index

UJI Motorsport

El reportatge explica el projecte UJI Motorsport de la mà del seu team leader, Diego Muñoz Arrufat. També hi intervenen Irene Moliner Medina i Laura Alejos Colom, de l’equip de Comunicació.

Recurs d'imatge inteligencia-emocional-desenvolupament-personal-sanitari index

Intel·ligència emocional i desenvolupament laboral

Els investigadors de l’UJI han realitzat un estudi amb més de mil cinc-cents professionals i proposen polítiques d’autoprotecció i foment de la salut per a afavorir la confiança del personal.

Recurs d'imatge ethna-system-enquesta-etica index

Ética en investigació científica i tècnica

Més d'un 80% d'enquestats mostren preocupació per les pràctiques inadequades en la seua àrea de coneixement encara que el percentatge es redueix a un 67,35% quan es fa referència a la investigació dins de la mateixa universitat.

Recurs d'imatge beca-fundacion-la-caixa-lubertus-bijlsma index

Beca Fundació «la Caixa»

L’entitat ha destinat més d’11 milions en 2021 per a retenir talent local d’excel·lència i atraure personal investigador estranger.

Recurs d'imatge conveni-investigacio-biomecanica index

Investigació biomecànica

Les dues entitats han signat un conveni de col·laboració en investigació i transferència de coneixement.

Recurs d'imatge comunicacio-politica-digital index

Comunicació política digital

Investigadors del grup «Periodisme, comunicació i poder» de la Universitat Jaume I han iniciat un estudi que se centrarà a analitzar el paper que juga la ciutadania en el nou paradigma digital de la comunicació política.

Recurs d'imatge correlacio-electrons-materials-magnetics index

Catalitzadors heterogenis

L'estudi col·laboratiu s’ha realitzat a la Universitat Jaume I de Castelló i a l'empresa MagnetoCat, S.L. dins del projecte europeu SPINCAT (www.spincat.eu).

Recurs d'imatge conveni-fundacio-centre-investigacio-princep-felip index

Conveni UJI i Centre d’Investigació Príncep Felip

La unitat mixta d’investigació UJI-FCIPF centrarà la seua activitat d’investigació en el desenvolupament de teràpies anticancerígenes avançades i la identificació de biomarcadors oncològics per a la prevenció, tractament i monitorització de tumors avançats.

Recurs d'imatge aislamiento-social index

Aillament social: l'altra pandèmia

Nuria Oliver (Fundación ELLIS Alicante) i Marina Martínez García (Universitat Jaume I).

Recurs d'imatge wislawa-wzymborska index

Wisława Szymborska davant la literatura espanyola

Santiago Fortuño Llorens, catedràtic de Literatura Espanyola (Universitat Jaume I)

Recurs d'imatge nuevas-moleculas index

Per què és tan important el descobriment de noves molècules?

Susana Ibáñez Maella, Eduardo Peris Fajarnés i Cristian Vicent Barrera (Universitat Jaume I)