Març

Març
Recurs d'imatge capacitats-intelligencia-artificial index

Mapa Intel·ligència Artificial

Eva Alcón ha explicat que l’objectiu és propiciar noves oportunitats de col·laboració entre la Universitat i el sector socioeconòmic.

Recurs d'imatge barralla-dones-valencianes index

Dones en la història

La iniciativa del professor de l’UJI Enric Ramiro ha comptat amb el suport i les il·lustracions de la filòloga Meritxell Girbés.

Recurs d'imatge lqtc-vacunacio index

Seguretat de les vacunes

L'acció s'emmarca en la campanya «Confie en la vacuna» llançada recentment pel CDMF i ha sigut produïda pel LAbI.

Recurs d'imatge materials-fotocatalitics index

Materials fotocatalitics i biocides

L'UJI i el CDMF del Brasil han publicat un article en la revista científica Inorganic Chemistry.

Recurs d'imatge llibre-matemagia index

Matemàgia

El llibre és producte de deu anys de treball dels professors Enric Ramiro i Pilar Gandía, que han comptat amb la col·laboració de personal docent per a testar la seua practicitat.

Recurs d'imatge universitat-responde-alzheimer index

«¿Se puede prevenir el Alzheimer?»

Ana María Sánchez, professora de l’Àrea d’Anatomia i Embriologia Humana de l’UJI, ha participat en el programa La aventura del saber (La 2, RTVE) dins de l’espai «La universidad responde».

Recurs d'imatge opinio-castello-caras-pandemia index

Les mil cares de la pandèmia

Vicente Castelló, professor de la Universitat Jaume I i membre de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local.

Recurs d'imatge opinio-paisos-empobrits index

COVID-19, països empobrits i el cas de Colòmbia

Article del professor Román Restrepo Vila i l'estudiant d'Administració Ambiental i Sanitària Ana Sofía Zapata Hainaut de la Universitat d'Antioquia (Colòmbia).

Recurs d'imatge monitorizar-fibra-optica index

Monitoritzar fibra òptica

A més de disminuir-ne el cost, el nou sistema suposaria un potencial estalvi significatiu de l'energia consumida.

Recurs d'imatge tractament-dol-GROw index

Tractament per al dol prolongat

El tractament s'emmarca en el projecte «GROw: una intervenció basada en TIC per al tractament psicològic del dol prolongat» i en la tesi de Cintia Tur.

Recurs d'imatge xerrades-elles-tenen-la-formula index

«Ellas tienen la fórmula»

La mostra, a la qual s’han incorporat nous panells, pot ser visitada en l’Àgora universitària.

Recurs d'imatge vi-jornada-estudia-investiga index

VI Jornada «Estudia i investiga»

En aquesta edició s'han presentat 23 treballs per part de 24 estudiants dels quatre centres vinculats a 20 grups d’investigació universitaris.

Recurs d'imatge captura-eficient-carbono index

Projecte 3DPILcat

La doctora Marcileia Zanatta de l’Institut de Nanoestructures, Nanomodelatge i Nanofabricació (i3N) portuguès ha guanyat el projecte en concurrència competitiva i el desenvoluparà durant dos anys a l’UJI.

Recurs d'imatge medidors-interiors-covid-19 index

Medició concentració SARS-CoV-2

A Castelló, ja s'han agafat mostres a la cafeteria de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, a un aula de la Facultat de Ciències de la Salut i a l’Institut d’Educació Secundària de la Vall d’Alba.