El catedràtic de l’UJI Vicente Esteve Cano ha sigut elegit secretari del Grup de Cristal·lografia de la Reial Societat Espanyola de Química

29/11/2021 | SCP

El catedràtic de Química Inorgànica de la Universitat Jaume I de Castelló, Vicente Esteve Cano, ha sigut elegit secretari de la Junta Directiva del grup especialitzat en cristal·lografia i creixement cristal·lí de la Reial Societat Espanyola de Química, del qual formava part des de l’any 2010.

El professor és llicenciat i doctor en Ciències Químiques per la Universitat de València i enginyer tècnic industrial per la Universitat Politècnica de València. Després de treballar en la indústria i finalitzar el doctorat es va incorporar a la Universitat Jaume I de Castelló en el Departament de Química Inorgànica i Orgànica. És autor de més de 75 publicacions, 71 comunicacions a congressos i ha participat en 47 projectes i contractes d’investigació, en 18 com a director.

Ha tutoritzat prop de mil alumnes del programa de pràctiques i ha dirigit cinc tesis doctorals i 36 treballs finals de màster en el programa de Riscos Ambientals i Laborals. Avaluador científic de la Generalitat de Catalunya des de 2011 fins a 2016 i expert designat pel Govern espanyol per a la revisió de la metodologia IPPC/OCDE/AIE per a la realització dels inventaris de gasos d’efecte hivernacle.