FISABIO i l'UJI convoquen la segona edició del programa d'ajudes per a investigacions sanitàries

17/07/2020 | SCP

La Universitat Jaume I ha iniciat la segona edició del programa UJISABIO amb la convocatòria d’ajudes, dins del Pla de Promoció de la Investigació 2020, per a finançar vuit accions preparatòries de 5.000 euros cadascuna (el 50% d’aquestes reservades per a accions amb els Departaments de Salut de Castelló, La Plana i Vinaròs i l’Hospital La Magdalena).

La finalitat de la convocatòria és donar suport i impulsar, mitjançant activitats preparatòries, la realització de projectes d’investigació i innovació en els quals participen de manera conjunta i coordinada personal investigador universitari i professionals dels departaments de salut amb el propòsit de crear sinergies entre ambdós àmbits que donen lloc a futurs projectes amb gran potencial científic i tècnic i amb interès per aconseguir inversió pública i privada.

Les dues entitats han organitzat per a dilluns 15 de juny de 2020, a les 12 hores, una jornada informativa virtual sobre el programa que es desenvoluparà en tres fases. En la primera, fins al pròxim 8 de juliol, el personal investigador de l’UJI i FISABIO podrà enregistrar expressions d’interès basades en capacitats o problemes tècnics no resolts amb la finalitat de trobar el soci més adequat. Posteriorment, al setembre s’obrirà un termini per a la presentació de les sol·licituds conjuntes i entre octubre i desembre s’avaluaran les propostes i es resoldrà la convocatòria, les accions de la qual seran executades a partir de 2021.

Més enllà de les ajudes econòmiques, la convocatòria és una magnífica oportunitat per a trobar partners entre professionals que treballen en els departaments de salut adscrits a FISABIO: Xàtiva-Ontinyent, Elda, Sant Joan d’Alacant, Marina Baixa, Gandia, Alcoi, Sagunt, València-Arnau de Vilanova-Llíria, Requena, València-Doctor Peset, Elx Hospital General, Elx-Crevillent, Torrevieja, Oriola, La Ribera, Vinaròs, Castelló i La Plana, així com de FISABIO-Salut Pública, Centre de Transfusió de la C. V., Hospital de Sant Vicent, Hospital La Pedrera, Hospital Doctor Moliner, Hospital Pare Jofré, Hospital La Magdalena i FISABIO-Oftalmologia Mèdica.

Més informació: http://ujisabio.uji.es/index.php/es/