UJI

02/06/2020 | SCP
Juny
Recurs d'imatge ranquing-cyd-2020 index
El rànquing CYD 2020 confirma el lideratge en recerca de l’UJI i destaca l’alta ocupabilitat del Grau en Història i Patrimoni.
Recurs d'imatge nanotecnologia-eficiencia-energetica index
El projecte Nanouptake ha creat una xarxa d’empreses i universitats de 25 països per tal de promoure l’estudi de nanofluids d’ús domèstic i industrial
Recurs d'imatge recobriment-eines-quirurgiques index
La tecnologia és resultat de la recerca multidisciplinària, bàsica i fonamental de la col·laboració entre l’UJI i el CDMF.
Recurs d'imatge opinio-vicente-castello index
Vicente Castelló, professor de la Universitat Jaume I i membre de l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local.
Recurs d'imatge torneig-videojocs-planeta-debug index
El Living Lab Planeta Debug atorgarà una consola Playstation 4, un monitor gaming de 27 polzades i uns auriculars gaming als guanyadors
Recurs d'imatge opinio-dpdccll index
Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura (UJI).
Recurs d'imatge estrategia-climatica-dia-mediambient index
La Universitat prepara les primeres accions d’impuls de l’energia solar alhora que farà aportacions a l’esborrany de l’avantprojecte de la Llei Valenciana de Canvi Climàtic i Transició Ecològica
Recurs d'imatge opinio-david-cabedo index
J. David Cabedo Semper, vicerector adjunt de Transferència, Innovació i Emprenedoria (UJI)
Recurs d'imatge opinio-desamparados-bernat index
M. Desamparados Bernat Adell, professora de la Unitat Predepartamental d'Infermeria de l'UJI.
Recurs d'imatge dossier-ruvid-covid-19 index
El sistema universitari valencià ha demostrat la seua total solidaritat i compromís amb els problemes socials, i ser una font d'enorme potencial per a trobar solucions i contribuir de forma molt rellevant a la solució dels problemes.
Recurs d'imatge universidad-responde-trama index
Frederic Chaume, investigador del grup TRAMA-Traducció per als Mitjans Audiovisuals i Accessibilitat de l'UJI, ha participat en el programa La aventura del saber (La 2, RTVE).
Recurs d'imatge itc-vigilancer index
S'hi analitza com diversos factors poden afectar el sector ceràmic, però també com poden ajudar-lo a beneficiar-se'n i eixir enfortit.
Recurs d'imatge resiliencia-salanova index
L’article publicat en un monogràfic de l’Internacional Journal of Social Psychology explica alguns dels recursos per a sobreviure en l’àmbit organitzacional.
Recurs d'imatge ranquing-cwur index
S’ubica en el lloc 876 entre les més de les 20.000 institucions que conformen el rànquing i en el lloc 32 en l’àmbit nacional.
Recurs d'imatge programa-fisabio index
La jornada virtual tindrà lloc dilluns 15 de juny de 2020, a les 12 hores.
Recurs d'imatge u-multirank index
En l'àmbit de l'Enginyeria Química la universitat pública de Castelló és una de les tres universitats recomanades a escala mundial.
Recurs d'imatge opinio-vicente-castello-2 index
Vicente Castelló, professor de la Universitat Jaume I i membre de l’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local.
Recurs d'imatge presidencia-ruvid index
Jesús Lancis, vicerector d'Investigació i Transferència de l'UJI, ha pres el relleu a l'anterior president José E. Capilla, vicerector d'Investigació, Innovació i Transferència de la UPV.
Recurs d'imatge patent-please-app index
L'eina PleaseApp està dirigida a professionals que atenen menors amb trastorns del desenvolupament.
Recurs d'imatge hydrens-covid-19 index
L'eina reprodueix la forma de propagació de les microgotes exhalades i compta amb la col·laboració del Grup de Fluids Multifàsics de l'UJI.
Recurs d'imatge teixit-anti-covid-19 index
El desenvolupament del material ha comptat amb la col·laboració de la Universitat Jaume I de Castelló i l’ICB-USP i el CDMF del Brasil.
Recurs d'imatge esquizofrenia-decisions-economiques index
Investigadors de l'UJI, la CEU UCH de Castelló i la universitat francesa UBFC han analizat el comportament econòmic en persones amb esquizofrènia.
Recurs d'imatge patent-tecnologia-electrica index
El procediment està validat i només requereix l'adaptació dels controls específics de cada central per a la seua prova en alguna planta pilot.
Recurs d'imatge nanomaterials-laser-salut index
El projecte europeu Glucotear, impulsat pel Grup de Recerca d’Òptica, ha permès crear punts quàntics de carboni que podrien servir per a la protecció ocular o el seguiment de la diabetis
Recurs d'imatge jaciments-mediterrania index
L'estudi realitzat per la Universitat Jaume I, el Museu Arqueològic Municipal de Cartagena, la Diputació de Castelló i la Universitat de Barcelona confirma que el seu ús durant el Mesolític era major del qual es creía.
Recurs d'imatge dades-contra-covid-19 index
El projecte «Ciències de dades contra la COVID-19» del qual formen part Geotec, Anàlisi de Formes 2D i 3D, Aprenentatge Estadístic en Intel·ligència Artificial, Estereologia i GIANT ha obtingut finançament del fons Supera COVID-19 de Banco Santander.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions