Més de 90 estudiants participen en els tallers científics de la Universitat Jaume I de Castelló que s'imparteixen al Museu de les Ciències

24/03/2020 | SCP

Més de 90 alumnes de tercer i quart de l'ESO dels centres IES Fuente San Luis, IES Distrito Marítimo i del col·legi Nuestra Señora de los Desamparados participen en diferents tallers científics impartits per personal docent i investigador de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I (UJI). Aquesta activitat forma part del programa «Connecta amb la ciència» de l'UJI.

Els tallers es realitzen en la tercera planta del Museu de les Ciències, al costat de l'exposició «Bosc de cromosomes» en un espai especialment dedicat a aquesta mena d'activitats de divulgació.

Avui s'ha celebrat el primer dels tallers que es denomina «Nous materials d'enginyeria». El taller «Crea els teus propis videojocs» sobre programació, «Construcció de gratacels de paper i cartó» sobre l'arquitectura i «Descobreix les matemàtiques en el cinema i les sèries de TV» són unes altres de les propostes que tindran lloc al llarg de la setmana. És el quart any que el Museu acull un cicle de tallers del programa «Connecta amb la ciència» que organitza l'UJI per a promoure els estudis científics i tècnics entre estudiants de secundària.