UJI

03/04/2017 | SCP
Març
Recurs d'imatge premi-investigacio-etnologica index
El treball d’investigació guanyador en aquesta edició de 2020 duu per títol «Aprenem del passat, eduquem el futur» dels professors Sergi Selma i Reis Lloría.
Recurs d'imatge llibre-illes-columbretes index
Dos dels autors han subratllat la importància de «transmetre a la ciutadania la tasca científica que es realitza en els espais naturals protegits perquè es valore la repercussió de la seua conservació i se siga conscient de la necessitat d’invertir en el seu estudi i protecció».
Recurs d'imatge llibre-flow-chemistry index
Els catedràtics de Química Orgànica Eduardo García-Verdugo i Santiago V. Luis Lafuente han coordinat una publicació de la Royal Society of Chemistry.
Recurs d'imatge tallers-cac-connecta-ciencia index
Aquesta activitat dirigida a estudiants de secundària s'emmarca en el conveni de col·laboració entre la Ciutat de les Arts i les Ciències i l'UJI.
Recurs d'imatge prototip-Argentina index
El prototip desenvolupat pel CDMF i l'UJI té un sistema compost per un sensor de monòxid de carboni i una clau de tall de gas.
Recurs d'imatge que-fem-amb-el-fem index
La inscripció al concurs està oberta fins el 4 d'abril, però els treballs es podran presentar fins al 4 de maig de 2020.
Recurs d'imatge videojocs_planetadebug_accesobert index
El Living Lab de l'UJI, amb el suport de la Fundació Carasso, ha creat un espai web per a poder aconseguir de forma gratuïta els primers jocs dissenyats per l’estudiantat en col·laboració amb grups d’investigació.
Recurs d'imatge h2020-materials-dispositius-mobils index
S'investigaran materials més eficients i menys tòxics amb l’objectiu d’aconseguir materials per a dispositius electrònics que es puguen imprimir en teixits.
Recurs d'imatge opinio-rafa-ballester index
Rafael Ballester, degà de la Facultat de Ciències de la Salut de l'UJI.
Recurs d'imatge estudis-depresio-infantil-adolescents index
L'estudi, publicat en la revista científica JAMA Psychiatry, ha comptat amb la participació de la professora de l'UJI i investigadora del LabPsiTec Soledad Quero.
Recurs d'imatge opinio-coronavirus index
Article d'opinió de Ferran Martinez-Garcia, catedràtic de Biologia Cel·lular, Unitat Predepartamental de Medicina, Universitat Jaume I.
Recurs d'imatge 2020-larcher index
El projecte vol ser capdavanter a entendre l’art rupestre llevantí a través del registre i anàlisi amb tecnologies 3D digitals, sistemes de gestió i emmagatzematge de dades, SIG, o anàlisis fisicoquímiques de pigments.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions