UJI

11/02/2019 | SCP
Febrer
Recurs d'imatge actes-medievals-castello index
El grup de recerca Història i Dret Forals Valencians ha presentat els últims dos volums de la col·lecció
Cristina Botella, investigadora del Laboratori de Psicologia i Tecnologia de l’UJI, ha participat en el programa La aventura del saber (La 2, RTVE).
Recurs d'imatge h2020-dea4 index
El propòsit és posar en pràctica una plataforma europea oberta i integral de les administracions públiques que conjumine els sistemes públics d’identificació digital i afavorisca l’accés i la realització de procediments en línia.
Recurs d'imatge h2020-sun2chem index
Té com a objectiu dissenyar, construir i validar un dispositiu fotoelectroquímic capaç de transformar el CO₂ en etilè, d'una manera sostenible i rendible per a ser transferit a la indústria europea.
Recurs d'imatge visita-iupa index
La Universitat Jaume I es posiciona en l’àmbit de la recerca en les àrees de Química Analítica i Hidrogeologia gràcies a la tasca que desenvolupa l’Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA), un centre de referència que disposa de tecnologia avançada que permet la detecció de contaminants molt diversos que poden estar presents en aigües, aliments o fluids biològics.
Recurs d'imatge plant-B index
El grup castellonenc «Gestió integrada de plagues agrícoles» se centrarà a millorar el control biològic en cítrics.
Recurs d'imatge desenvolupament-cognitiu-infants index
L'UJI ha participat junt amb la Universitat de València, FISABIO i la Xarxa de Recerca en Serveis de Salut en Malalties Cròniques (REDISEC) en l'estudi publicat en la revista Gaceta Sanitaria.
Recurs d'imatge index-H-dones index
Quatre investigadores de les àrees de Psicologia i Química apareixen en la llista de les 428 científiques més importants que resideixen a Espanya.
Recurs d'imatge reunio-FEDER index
La universitat pública de Castelló ha desenvolupat quatre projectes d’infraestructures i equipament.
Recurs d'imatge bilinguisme-demencia index
L’estudi realitzat pel grup «Neuropsicologia i Neuroimatge Funcional» de l’UJI s’ha publicat en la revista Alzheimer’s Research and Therapy.
Recurs d'imatge index-H index
La classificació relaciona el nombre d’articles d’un autor o autora amb la quantitat de vegades que aquests han sigut citats.
Recurs d'imatge visita-iidl index
L’Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IIDL) és un centre d’investigació amb una sòlida trajectòria de 15 anys en l’àmbit del desenvolupament sostenible, una àrea que s’aborda des d’un punt de vista interdisciplinari però sempre amb un component comú: l’enfocament local del desenvolupament territorial.
Recurs d'imatge renovacio-ucc-fecyt index
La fundació del Ministeri de Ciència i Innovació reconeix la tasca en difusió de resultats de la investigació i formació en comunicació científica.
Recurs d'imatge robotica-educativa-igualtat index
El grup d’investigació GREAT ha analitzat la competència digital d’estudiantat de magisteri d’Educació Infantil i de Primària.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions