panoramica UJI

L’ESTCE convoca el IX Premi Literari de Divulgació Cientificotecnològica en valencià

15/10/2019 | SCP

L'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de la Universitat Jaume I ha convocat el IX Premi Literari de Divulgació Cientificotecnològica en Valencià dirigit a estudiantat matriculat en aquest centre. El termini per a presentar els treballs finalitza el 31 d'octubre de 2019.

L’objectiu de la convocatòria és estimular la creació i la difusió d'obres escrites en valencià que posen a la disposició del públic en general, i de l’alumnat preuniversitari en particular, idees i avanços científics i tecnològics específics. Es valorarà per això la correcció i la claredat del llenguatge emprat en els treballs, que hauran de ser escrits per alumnat matriculat en alguna de les titulacions de l’ESTCE, o que estiga realitzant la tesi doctoral en algun dels seus departaments.

Els assajos presentats han de ser originals i inèdits, i han de tenir una extensió màxima de 8.000 caràcters. El premi consta d'una dotació econòmica de 350 euros. L’ESTCE podrà difondre l'obra guanyadora en revistes o altres publicacions científiques, acadèmiques, docents o similars, amb l'autorització de la persona premiada.

El jurat d’aquesta edició està format per Amelia Simó Vidal, directora de l’ESTCE; Antoni Francesc Roig Navarro, professor de l’ESTCE; Maties Segura Sabater, tècnic del Servei de Llengües i Terminologia; Juan Ignacio Climente Plasencia, secretari de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i Pablo Serna Gallén, guanyador de l’última edició.

Més informació i bases

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya