UJI

07/11/2017 | SCP
Setembre
Recurs d'imatge bomba-calor-industrial index
El grup d’investigació Istener i l’empresa Rank® avancen en sistemes energètics més eficients per a fer front al canvi climàtic
Recurs d'imatge patent-glucoTear index
L’eina podria integrar-se en un telèfon intel·ligent i evitar que les persones diabètiques hagueren de punxar-se per a mesurar el seu nivell de glucosa.
Tesi Adéla Koťátková tesis-adela index
Adéla Koťátková analitza dos gèneres textuals relacionats amb l’àmbit sanitari: els casos clínics acadèmics, publicats en revistes especialitzades, i els contes clínics escrits per professionals de la salut i adreçats al públic general.
Recurs d'imatge patent-pigments-ceramics index
El procés elimina la necessitat de traslladar-los a l’abocador i permet l’estalvi en matèries primeres i energia
Recurs d'imatge tesi-inam index
Defensada per Sandheep Ravishankar, ha obtingut la qualificació d'excel·lent cum laude.
THE World University Rankings ranquing-THE index
La Universitat Jaume I de Castelló se situa en la franja de les 601-800 millors universitats del món en el Times Higher Education World University Rankings 2020, una classificació internacional centrada en l’ensenyament, la investigació, la transferència de coneixement i les perspectives internacionals.
Recurs d'imatge patent-assistent-geolocalitzacio index
AVIMUS és una plataforma per a la gestió dels espais museístics que inclou un ecosistema d’aplicacions amb un alt grau d’interoperabilitat a diferents nivells d’usuari.
Recurs d'imatge gestio-plagues-canvi-climatic index
El projecte pretén avançar en la gestió integrada de plagues agrícoles amb l'objectiu de desenvolupar noves tècniques per al control integrat en escenaris de canvi climàtic.
Recurs d'imatge divulgacio-estce index
El termini per a presentar els treballs finalitza el 31 d'octubre de 2019.
Fotografia de l'equip labpsitec-tactility index
Durant tres anys estudiaràla UV y la UJI estudien els efectes psicològics d’incloure el sentit del tacte en ambients virtuals.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions