UJI

01/06/2017 | SCP
Juny
Recurs d'imatge ranquing-cyd index
L'UJI aconsegueix la qualificació d'alt rendiment en l'àmbit de la recerca.
Carmen Lázaro, professora del Departament de Dret Públic, ha participat en el programa «La aventura del saber» (La 2, RTVE).
Recurs d'imatge fobesa-canvi-climatic index
L’empresa del Grupo Gimeno patrocina l’Observatori de Canvi Climàtic de Castelló per segon any consecutiu i referma l’aposta amb la conscienciació ambiental
Recurs d'imatge coaching-intelema index
L’estudi demostra com el mètode Zisne de la consultora Intelema millora el benestar i la qualitat de vida de les persones.
Recurs d'imatge premis-biennal-rseq index
Dues investigadores i una estudiant de doctorat de l’UJI han sigut guardonades per la seua publicació i les seues presentacions.
Recurs d'imatge suschem-pablo-serna index
El graduat ha estat guardonat pel seu expedient acadèmic de grau amb una nota mitjana de 9,71 sobre 10.
Recurs d'imatge el-gust-investigar index
El concurs ha comptat amb la participació de 32 alumnes de quart d’ESO i primer de batxillerat, tutoritzats per 10 membres del professorat.
Recurs d'imatge nanofluids-canvi-climatic index
El I Congrés Internacional de Nanofluids mostra el potencial dels nous materials per a incrementar l’eficiència energètica i reduir les emissions d’efecte hivernacle
Recurs d'imatge control-qualitat-aire-ciutats index
L’UJI dissenya una eina estadística innovadora per a millorar el control de la pol·lució a les ciutats.
Recurs d'imatge ranquing-the index
L'UJI entra en el selectiu rànquing de les millors universitats joves del món de Times Higher Education (THE) .
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions