La Càtedra Reciplasa de l’UJI convoca els II Premis al millor projecte final de grau i final de màster en l’àmbit mediambiental

17/04/2019 | SCP

La Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans de la Universitat Jaume I ha convocat la segona edició dels Premis Càtedra Reciplasa als millors treballs de fi de grau (TFG) i fi de màster (TFM) de l’àmbit de la gestió de residus i medi ambient. El termini de presentació de candidatures finalitza el 30 d’octubre de 2019.

Els guardons pretenen ser un incentiu per a la realització de treballs vinculats amb els fins de la Càtedra Reciplasa de Gestió de Residus Urbans de la Universitat Jaume I entre l’estudiantat de grau i de màster. Tenen l’objectiu d’atraure el talent cap a activitats i projectes que potencien la temàtica de la gestió de residus i del medi ambient en general, reconeixent aquells treballs o projectes d’excel·lent qualitat.

Pot participar-hi  qualsevol persona major de 18 anys que haja defensat el seu projecte final de grau o projecte final de màster a la Universitat Jaume I durant el curs 2018-2019, en àrees d’investigació relacionades amb la gestió de residus, el reciclatge i el medi ambient. Els premis que s’atorgaran seran individualitzats i serà de 400 euros per al millor treball de final de grau (TFG) i de 600 euros per al millor treball de final de màster (TFM).

La documentació per a poder participar ha d'enviar-se en format .PDF a l’adreça electrònica catedrareciplasa@uji.es, amb l’assumpte: «Premis Càtedra Reciplasa». Per a qualsevol aclariment, podeu adreçar-vos al mateix correu.

La convocatòria pot consultar-se a: https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/convocatoriesRH?pArId=31402&pCategoria=4&pSubCategoria=26&pTextoCercar=reciplasa