UJI

11/02/2019 | SCP
Febrer
Recurs d'imatge dia-dona-ciencia index
La Universitat Jaume I ha commemorat el Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència amb diverses activitats que han començat amb la presentació del Projecte de Cultura Científica i Ciència Ciutadana.
Festival festival-oculus index
El certamen internacional impulsa la creativitat i la innovació de l’estudiantat i, per primera vegada, ofereix una menció de divulgació científica
Recurs d'imatge taula-periodica index
La taula de quatre per tres metres és «un poc reduïda» perquè conté només 90 elements (encara que amb aquests elements es pot fer qualsevol cosa).
Guanyadors Oculus premis-oculus index
El certamen internacional impulsat pel Grau en Comunicació Audiovisual i el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, ha lliurat els premis de la cinquena edició.
Recurs d'imatge complementarietat-pensions index
En la recerca han participat els professors Juan A. Lafuente de l'UJI i Pedro Serrano de la Universidad Carlos III de Madrid i Jorge Martínez d'Airos Valor.
Recurs d'imatge nanouptake index
L’UJI acollirà la 1a Conferència Internacional sobre Nanofluids (ICNf2019) i el 2n Simposi Europeu sobre Nanofluids (ESNf2019) en juny de 2019.
Recurs d'imatge premis-marcadors index
El guardó vol reconèixer el personal que més ha motivat o millor ha format l’alumnat que actualment cursa titulacions de la branca científica i tecnològica.
Recurs d'imatge publicitat-videojocs index
Un estudi de l'Àrea de Comunicació compara els perfils de jugadors espanyols i coreans i revela que la creació de contingut de marca és la tècnica publicitària més reeixida
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions