UJI

07/11/2017 | SCP
Setembre
Juan Luis Gómez Colomer autonomia-fiscalia index
El catedràtic de Dret Processal de l’UJI recomana un canvi progressiu cap a un sistema adversarial d’enjudiciament criminal.
Investigació ranquing-shanghai index
La Universitat Jaume I de Castelló es troba en el primer tram (501-600) d’universitats del món candidates a entrar en l'Academic Ranking of World Universities (ARWU).
Recurs d'imatge enzims-farmacs-alzheimer index
La recerca s'ha centrat en un sistema relacionat amb processos degeneratius com la malaltia d'Alzheimer i ha sigut portada de la revista Journal of the American Chemical Society.
Recurs d'imatge premi-estce index
La convocatòria, adreçada a l'estudiantat d'aquest centre, estarà oberta fins el 16 d'octubre de 2018.
Recurs d'imatge hot-paper-jab index
Un altre treball de l’any 2016 ha sigut destacat per l’Agència Estatal FAPESP com a exemple de recerca bàsica que ha permès assolir aplicacions tecnològiques.
Víctor Martínez Agramunt premi-quimica-organometalica index
L’estudiant de l’UJI Víctor Martínez Agramunt rep el guardó al millor pòster de la XXXVI Reunió del Grup Especialitzat de Química Organometàl·lica
Recurs d'imatge cannabinoides-sintetics index
Aquest sistema facilitaria la identificació de persones que hagen pogut fer ús d'aquest tipus de substàncies i permetria estalviar temps i diners en proves de control de drogues.
Rafael Ballester universidad-responde-duelo index
El professor Rafael Ballester Arnal, catedràtic de Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic, ha participat en el programa «La aventura del saber» (La 2, RTVE) dins de l’espai «La universidad responde».
Recurs d'imatge arbres-videojocs index
El treball del Centre de Visualització Interactiva aporta major rapidesa i eficiència als sistemes de disseny de vegetació.
Recurs d'imatge nit-europea-investigacio-valenciana index
El programa de la província ha estat organitzat per la Universitat Jaume I, els ajuntaments de Castelló i Morella i els museus de Belles Arts i de la Valltorta
Recurs d'imatge ranquing-the index
La universitat pública de Castelló destaca especialment en influència de la investigació mitjançant les citacions.
Recurs d'imatge article-bardisses index
Un article de Ricard Pitarch Garcia i Marcel Pitarch Marín descriu la diversitat d’espècies emprades en bardisses al campus del Riu Sec de la Universitat Jaume I de Castelló.
Recurs d'imatge nit-europea-investigacio index
La Universitat Jaume I de Castelló ha celebrat la Nit Europea de la Investigació Valenciana, impulsada per la Generalitat en més de 300 ciutats d’àmbit comunitari de més de 30 països.
Recurs d'imatge h2020-intertwine index
El projecte se centra en la interoperabilitat dels models de programació paral·lela, concretament, en la solució de problemes entre les interfícies de programació d'aplicacions.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions