UJI

05/07/2017 | SCP
Juliol
Campus UJI u-multirank index

Les dades incloses en U-Multirank provenen de diverses fonts, que proporcionen als usuaris un conjunt complet d'informació.

Recurs d'imatge dolor-oncologic index

La Fundació de l'Hospital Provincial i l'UJI col·laboraran en la recerca i implantació d'una aplicació mòbil que monitorarà els pacients amb dolor irruptiu oncològic.

Recurs d'imatge oficina-europea index

La rectora, Eva Alcón, ha assegurat que «impulsarà polítiques per modernitzar, enfortirà les estructures d’investigació i buscarà sinèrgies de col·laboració amb altres institucions».

Recurs d'imatge investigacio-canviclimatic index

Representants de cinc grups de la Universitat Jaume I s’han reunit amb els responsables de medi ambient de l’empresa del Grupo Gimeno a Benicàssim

Recurs d'imatge divulgacio-cientifica index

El grup d’investigació «Anàlisi d’Imatge Mèdica i Estereologia» obté el vuitè premi de divulgació de l’UJI i Banco Santander.

Tesi Irene Borén tesi-irene-boren index

La tesi, elaborada per Irene Borén Alfaro, evidencia la importància d'incorporar aquesta eina en la gestió de la marca i la reputació de tot tipus d'empreses i institucions.

Recurs d'imatge plastics-biodegradables index

El projecte YPACK pretén minimitzar els residus del sector a més de disminuir la petjada de carboni dels recipients i les emissions d’efecte hivernacle.

Tesi Marisa Carvalho de Oliveira tesis-quimica index

El tribunal qualificador ha estat format per tres investigadores de la Sorbonne Université, Federal de São Carlos i Jaume I de Castelló.

Impacte ambiental tesi-labwaste index

La tesi defensada en l’UJI per Joan Esteban Altabella ha demostrat que podria evitar la contaminació de 515 milions de tones d’àrids naturals a la UE.

Geotec doctorat-geotec index

El Grupo GEOTEC, integrant de l’Institut Universitari de Noves Tecnologies de la Imatge, ha obtingut finançament per a un nou Doctorat Europeu Conjunt (EJD) amb el projecte A-WEAR.

Índex-H dones index-h index

Quatre investigadores de la Universitat Jaume I de Castelló es troben en la llista de les 421 científiques més importants que resideixen a Espanya.

Fotografia de la doctoranda i tribunal tesis-aigua index

La injecció en l'aqüífer de la Plana de Castelló dels excedents del riu Belcaire redueix considerablement la salinitat de l'aigua subterrània en la meitat meridional de l'aqüífer.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions