Quatre revistes de l'UJI aconsegueixen un bon resultat en el nou factor d'impacte de Clarivate/Redib

08/06/2018 | SCP

La base de dades de Clarivate i la plataforma REDIB han llançat recentment una nova eina que mesura el factor d'impacte de revistes de recerca arreplegades en les seues bases. En aquest nou factor d'impacte les revistes de l'UJI Kul-tur, AdComunica, MonTi i Recerca han aconseguit introduir-se amb èxit.

MonTi, revista interuniversitària del Departament de Traducció de l’UJI, aconsegueix el lloc 57 d'un total de 748 amb un factor de 88.332. Recerca, del Departament de Filosofia i Sociologia, obté la posició 154 i es consolida com la tercera revista de major impacte en l'àmbit de la filosofia (sobre un total de 37). Per la seua banda, la revista del Departament d'Educació Kul-tur se situa amb un factor d'impacte de 71.119 en el lloc 327 i AdComunica, de Ciències de la Comunicació, aconsegueix el lloc 549 amb un factor 42.714.

La tasca acadèmica i editorial de les revistes de la Universitat Jaume I, així com l'aposta del Vicerectorat d’Investigació i Doctorat per impulsar i consolidar la difusió i impacte de les revistes editades a l’UJI, que compten amb el suport del Servei de Comunicació i Publicacions a través de la plataforma Open Journal System (OJS), comença d'aquesta forma a obtenir resultats notables. Aquest procés espera ser consolidat per al conjunt de les revistes de la Jaume I en la pròxima convocatòria del segell de qualitat de la FECYT.