UJI
  • UJI
  • Notícies

L’investigador Carlos Granell del Grup GEOTEC de l’UJI ha sigut elegit membre del Consell de l’Associació de Laboratoris Europeus d’Informació Geogràfica

22/06/2018 | SCP

L’investigador del Geospatial Research Group de la Universitat Jaume I de Castelló, Carlos Granell, ha sigut elegit membre del Consell de l’Associació de Laboratoris Europeus d’Informació Geogràfica durant la XXI Conferència en Ciències de la Geoinformació 2018 (AGILE) celebrada la passada setmana a Lund (Suècia). El càrrec té una durada de quatre anys i implica la presència espanyola en el consell de l’associació europea.

Carlos Granell és investigador Ramón y Cajal en el Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics i en l'Institut de Noves Tecnologies de la Imatge de l'UJI. Amb anterioritat ha sigut investigador postdoctoral durant quasi quatre anys en el Joint Research Centre de la Comissió Europea (EC-JRC) a Ispra (Itàlia), i prèviament investigador postdoctoral en GEOTEC de 2006 a 2010. Graduat en Enginyeria Informàtica (2000), beca GVA-FPI (2003-2006) i doctorat en Informàtica (2006), té una extensa experiència en projectes de recerca nacionals i europeus, i és editor associat de revistes internacionals de prestigi dins de la seua disciplina.

El grup GEOTEC ha participat activament en la conferència amb diverses ponències, pòsters i l'organització de dos tallers que versaven sobre open data i reproductibilitat de la recerca. AGILE és una associació sense ànim de lucre fundada en 1998 per a promoure l'ensenyament acadèmic i la recerca en informació geogràfica en l'àmbit europeu. Actualment AGILE, reuneix més de 80 membres a Europa, principalment universitats, a la recerca de la cooperació amb la indústria i altres agents implicats en temàtiques relacionades amb la informació geogràfica.

Web de GEOTEC

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions