UJI

01/06/2017 | SCP
Maig
Recurs d'imatge geolodia index
El dissabte 12 de maig hi haurà un recorregut pel Parc Natural de la Serra d'Irta. El punt d'eixida serà l'IES Broch i Llop de Vila-real a les 8.30 hores del matí per a tornar cap a les 19 hores.
Recurs d'imatge projecte-europeu-in2rural index
El projecte europeu In2Rural liderat per la professora d’Enginyeria Leonor Hernández va aconseguir el Diploma d’Excel·lència en la cinquena edició dels EDUManager Awards
Pint of Science pint-of-science index
Organitzada per un equip encapçalat per Roger Sanchordi amb investigadors de la Jaume I i d’altres universitats de la Comunitat Valenciana.
Recurs d'imatge eo4geo index
La reunió organitzada pel soci espanyol del projecte, el Grup de Recerca GEOTEC, reunirà a experts de tota Europa i Estats Units.
Recurs d'imatge aranyaroja index
Grups de recerca de l’UJI, liderats per Víctor Flors i Josep Jaques, demostren que la resistència a plagues i malalties no ha sigut un aspecte prioritari en seleccionar cultius.
Recurs d'imatge dia-llum index
El Grup de Recerca d'Òptica amb la col·laboració de centres de secundària organitzem diverses activitats al Menador espai cultural des de les 10 hores.
Recurs d'imatge nanocompostos index
El grup està integrat per personal investigador de l’UJI, del Centre de Desenvolupament de Materials Funcionals de Brasil i de la universitat txeca de Liberec.
Recurs d'imatge commemoracio-llum index
Els experiments d’alumnat de secundària i les demostracions «màgiques» del professor Fernández Panadero centren la commemoració a l’UJI.
Recurs d'imatge fecyt_2018 index
La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de l'UJI ha obtingut dos projectes en la convocatòria d'ajudes per al foment de la cultura científica, tecnològica i de la innovació de la FECYT.
districtes industrials & enclaus migratoris districtes-migracio index
Investigadors de la UAB i de l'UJI han estudiat què afavoreix que la població migrada s’integre amb èxit en la localitat de destí, a partir del cas dels habitants romanesos de Castelló de la Plana.
Geolodia 2018 jornada-geolodia index
Setanta persones han participat en l’itinerari geològic per la Serra d’Irta organitzat pel Grup Guix de Vila-real i la Universitat Jaume I de Castelló.
Rectorat ranquing-cyd-2018 index
Aconseguint la qualificació de centre d'alt rendiment en indicadors com ara el nombre de postdoctorats, les publicacions per professor o professora; la taxa de graduació en màsters o els ingressos regionals.
Recurs d'imatge observatori_canvi_climatic_castello index
Un conveni signat per la Universitat i l’empresa de gestió ambiental permet aprofundir en les mesures d’adaptació i mitigació de la província davant l’escalfament global
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions