03/04/2017 | SCP

MESpol MESpol index

Guardó app MESpol

L’app de la Policia Local de Castelló, desenvolupada per UBIK Geospatial Solutions, guardonada com a millor projecte de participació ciutadana.

Wycliffe K. Kipnusu investigador-marie-curie index

Primer investigador Marie Curie a l'UJI

Wycliffe K. Kipnusu s'uneix al Grup d’Òptica per a dissenyar un sensor òptic amb nanopartícules per a detectar la glucosa en llàgrima de les persones amb diabetis.

Recurs d'imatge presentacio-inam index

Memòria INAM

L'institut castellonenc té entre els reptes de futur aconseguir ser un centre de recerca de primera línia en la comprensió i creació de materials.

Equip de Semanticbots Espaitec-SemanticBots index

SemanticBots

SemanticBots, empresa de base tecnològica recentment vinculada Espaitec, ha sigut creada a partir de la tecnologia desenvolupada per un grup de recerca de l’UJI.

tomaca reg-tomata index

Valor funcional tomaca

El treball conclou que l'ús combinat de varietats amb alt contingut en licopè pot contribuir a obtenir tomaques que ajudarien a prevenir malalties degeneratives.

Recurs d'imatge leds-pantalles index

Pantalles d'alta definició

L’Institut de Materials Avançats treballa en l’evolució d’aquests dispositius amb punts quàntics a fi d’aconseguir llums més econòmics i eficients.

Organic Medicinal Chemistry patent-enantiomers index

Obtenció eficient d'enantiòmers

La invenció patentada constitueix un mètode aplicable en l’àmbit industrial que permet sintetitzar únicament una de les formes enantiopures.

Càtedra Medtronic-UJI cancer-ovari index

Càncer d'ovari epitelial

Els estudis realitzats per personal de l'Hospital General Universitari de Castelló i el Departament de Medicina de l’UJI s’emmarquen dins de les activitats d’investigació de la Càtedra Medtronic-UJI.

Recurs d'imatge democracia-secuestrada index

Kidnapped democracy: how can citizens escape?

Ramón A. Feenstra, professor de Filosofia Moral, Universitat Jaume I