UJI

03/04/2017 | SCP
MESpol MESpol index
L’app de la Policia Local de Castelló, desenvolupada per UBIK Geospatial Solutions, guardonada com a millor projecte de participació ciutadana.
Wycliffe K. Kipnusu investigador-marie-curie index
Wycliffe K. Kipnusu s'uneix al Grup d’Òptica per a dissenyar un sensor òptic amb nanopartícules per a detectar la glucosa en llàgrima de les persones amb diabetis.
Recurs d'imatge presentacio-inam index
L'institut castellonenc té entre els reptes de futur aconseguir ser un centre de recerca de primera línia en la comprensió i creació de materials.
Equip de Semanticbots Espaitec-SemanticBots index
SemanticBots, empresa de base tecnològica recentment vinculada Espaitec, ha sigut creada a partir de la tecnologia desenvolupada per un grup de recerca de l’UJI.
tomaca reg-tomata index
El treball conclou que l'ús combinat de varietats amb alt contingut en licopè pot contribuir a obtenir tomaques que ajudarien a prevenir malalties degeneratives.
Recurs d'imatge leds-pantalles index
L’Institut de Materials Avançats treballa en l’evolució d’aquests dispositius amb punts quàntics a fi d’aconseguir llums més econòmics i eficients.
Organic Medicinal Chemistry patent-enantiomers index
La invenció patentada constitueix un mètode aplicable en l’àmbit industrial que permet sintetitzar únicament una de les formes enantiopures.
Càtedra Medtronic-UJI cancer-ovari index
Els estudis realitzats per personal de l'Hospital General Universitari de Castelló i el Departament de Medicina de l’UJI s’emmarquen dins de les activitats d’investigació de la Càtedra Medtronic-UJI.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions