UJI

Gener

09/01/2017 | SCP
Gener
Difondre més la investigació nieves-gonzalez index
González ha impartit la conferència «Tot suma: una xifra, un lector, una menció, un tuit» dins del pla de formació transversal de l’Escola de Doctorat
Recurs d'imatge ciencia-i-societat index
L'UJI ha desenvolupat un estudi sobre la situació del diàleg entre ciència i societat a Espanya que inclou una proposta per a avançar cap a un model comunicatiu més interactiu i bidireccional que done resposta a la demanda d'una recerca i innovació responsables.
Recurs d'imatge connecta-ciencia index
L'activitat porta en marxa set edicions, va començar amb la participació en 2012 de tres instituts i 147 alumnes i ara es fa a cinc seus i a Terol, Alcanyís i València.
Recurs d'imatge cientificsUJImescitatsmon index
La Universitat Jaume I (UJI) ha assolit el tercer lloc espanyol en el llistat d'investigadors altament citats a escala mundial, elaborat anualment per la companyia nord-americana Clarivate Analytics.
Maria Medina tesi-maria-medina index
La doctoranda Maria Medina-Vicent ha defensat a la Universitat Jaume I la tesi titulada «Género y management en el marco neoliberal. Un análisis crítico para la emergencia de liderazgos feministas», que s'emmarca dins del Programa Interuniversitari en Ètica i Democràcia.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions