UJI

01/06/2017 | SCP
Maig
Recurs d'imatge estudi-alcon-london index
La catedràtica de Filologia Anglesa Eva Alcón enceta un projecte d’investigació amb la Universitat Queen Mary de Londres per a tractar la relació entre el coneixement de l’anglès, el desenvolupament de la identitat lingüística i els condicionaments socioafectius.
Pint of Science 2017: La ciència torna als pubs de Castelló pint-of-science index
Castelló acull per segona vegada el Festival Internacional de Ciència «Pint of Science», una trobada que busca acostar la ciència a la societat.
Recurs d'imatge patent-biocompatibilitat index
La patent es basa en la detecció d'un grup de proteïnes vinculades a la reacció inflamatòria; en concret, han identificat un perfil de marcadors proteics relacionats amb la resposta immune.
Recurs d'imatge tecnologia-becad index
BECAD consisteix en una sèrie de qüestionaris que permeten l’avaluació del grau d’autonomia de les persones amb alguna diversitat funcional.
màquina de cosir per a dones amb discapacitat  maquina-cosir-senegal index
El projecte de Sara Sánchez Castelló és fruit de la col·laboració entre aquesta ONG i el Seminari Permanent d’Innovació Educativa en Enginyeria i Responsabilitat Social (SPIE) de la universitat pública de Castelló.
Recurs d'imatge politiques-inclusives index
Un estudi desenvolupat per a l’Ajuntament de Vila-Real permet la creació d’un model integrat per a planificar polítiques orientades a les persones.
Recurs d'imatge llengues-escola index
Investigadores del Departament d’Educació, en col·laboració amb tres col·legis de la província de Castelló, han portat a terme un projecte experimental per tal d’analitzar la incorporació de les llengües familiars a l’aula.
Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals divulgacio-estce index
El termini per a presentar els treballs finalitza el 16 d'octubre de 2017.
Els professors associats assistencials podran dirigir grups d'investigació en salut assistencials_medicina index
La cardiòloga Patricia Palau i el ginecòleg oncòleg Antoni Llueca, metges a l’Hospital General Universitari de Castelló, inicien aquesta fórmula
Recurs d'imatge h2020-maestro index
L'objectiu és que els joves investigadors troben mitjans per a prolongar la vida útil de les cèl·lules, reduir la seua toxicitat i mantenir la seua excepcional eficiència per a la fabricació a gran escala.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions