UJI

03/04/2017 | SCP
Recurs d'imatge remeb-2 index
FACSA inicia les proves hidràuliques i elèctriques per a la seua posada a punt i prompte podran extraure's dades de la qualitat de l'aigua i els costos de funcionament.
Equip Salusex cibersexe index
La unitat de recerca Salusex-Unisexsida ha detectat que un 10% d'adolescents que utilitzen Internet amb finalitats sexuals presenta perfils de risc
Recurs d'imatge maraton-valencia index
El professor de la Universitat Jaume I de Castelló Carlos Hernando ha presentat l'estudi CRS («Corre, recupera, repeteix, sempre saludable») durant l'acte «Maratons per la Salut» celebrat el divendres 7 d'abril de 2017 a València amb motiu del Dia Mundial de la Salut.
Recurs d'imatge nanoparticules-restauracion index
L'eficiència dels materials està sent analitzada en la pedra procedent de la façana principal de l'església toledana i els primers resultats obtinguts han sigut prometedors.
Recurs d'imatge agora-digital index
Deu grups de recerca, dos instituts i Espaitec participen en la iniciativa pilot per a implicar la comunitat investigadora en un nou model de difusió de la ciència multimèdia, interactiu i participatiu.
Recurs d'imatge highlights index
La revista «Modelling and Simulation in Materials Science and Engineering» de l’Institut de Física (IOP) selecciona un article signat per investigadors castellonencs i brasilers per a incloure’l en la seua col·lecció «Highlights of 2016».
Recurs d'imatge firujiciencia index
La mostra científica ha reunit a la universitat pública de Castelló alumnat i professorat de més de trenta centres de tota la província.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions