UJI

03/04/2017 | SCP
Febrer
Recurs d'imatge expedicio-antartida index
El professor Félix Hernández de l'UJI està participant en una expedició antàrtica en el marc del projecte «Xenobiòtics a les illes Shetland del Sud, Antàrtida».
Recurs d'imatge cerebelo-adiccio index
Un equip internacional de recerca liderat per la Universitat Jaume I (UJI) ha demostrat que el cerebel, al contrari del que es pensava, compleix funcions que van més enllà de l'esfera motora i pot ser corresponsable de les alteracions cerebrals associades al consum addictiu de drogues.
Recurs d'imatge compostos-anticancerosos index
Els potencials fàrmacs han mostrat una baixa toxicitat en línies de cèl·lules no tumorals, el que podria disminuir els efectes secundaris durant la quimioteràpia.
Recurs d'imatge patent-europea index
L'empresa Grup Ilerimplant ha obtingut la llicència per a l’explotació comercial de la invenció.
Recurs d'imatge research-pitches index
Els premis, dotats amb 3.000 euros, promouen la implicació de la comunitat investigadora en aproximar la ciència a la societat a través d’un monòleg audiovisual de tres minuts.
Recurs d'imatge podcast_itaca index
El programa dirigit pel professor Esteban Galán de l'UJI es pot escoltar en iTunes, Ivoox i a través de comtransmedia.com
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions