UJI

09/01/2017 | SCP
Gener
Recurs d'imatge ERC index
El professor Iván Mora Seró ha aconseguit la primera Consolidator Grant del Consell Europeu d’Investigació (ERC) de dos milions d’euros.
Recurs d'imatge innova-3 index
L’objectiu és millorar la formació de l’estudiantat dels graus en Mestre de l’UJI mitjançant la col·laboració amb els centres de formació de persones adultes de Castelló.
Recurs d'imatge SENviro index
El grup d'investigació Geospatial Technologies de la Universitat ha desenvolupat una plataforma aplicable en camps com ara l'agricultura intel·ligent, la indústria 4.0 o la gestió de ciutats intel·ligents.
Recurs d'imatge delictes-tecnologics index
El projecte de recerca té per objecte l'anàlisi crítica de la política criminal espanyola en matèria de delictes comesos mitjançant l'ús de les noves tecnologies les víctimes de les quals o l’autoria de les quals són menors o joves vulnerables.
Recurs d'imatge agressivitat-maternal index
L’estudi desenvolupat pel grup NeuroFun ha cartografiat l'acció de l’hormona prolactina al cervell de les femelles, que desencadenaria una gran motivació per a tenir cura dels fills.
Recurs d'imatge transmedia index
Una recerca coordinada pel professor Esteban Galán estudia l'aplicació d'estratègies transmèdia per a la creació de continguts dirigits al públic infantil.
Recurs d'imatge sunflowers index
Sunflower ha facilitat la fabricació industrial de cèl·lules solars més eficients i econòmiques amb dissolvents no halogenats que eviten la contaminació.
Recurs d'imatge tesis-lamaranya index
L'estudi d’Arecia Aguirre García-Carpintero analitza les dinàmiques d'associació a la Casa de Joventut La Maranya de Benicàssim.
Recurs d'imatge oprecomp index
L'objectiu és construir una base innovadora i fiable per a la informàtica fonamentada en l'anàlisi de transprecisió.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions