UJI

20/12/2016 | SCP
Recurs d'imatge tesis-neurociencia index
La tesi «Bases neuroéticas para la educación moral: una neurorracionalidad dialógica y práctica» ha sigut dirigida per la doctora Elsa González Esteban.
Recurs d'imatge melanoma index
Un estudi desenvolupat per investigadors de la Facultat de Ciències de la Salut en població espanyola demostra que els homes tendeixen a presentar una pigmentació més clara de la pell alhora que una pitjor resposta al sol.
Recurs d'imatge premis-doctorat index
El Comitè de Direcció de l’Escola de Doctorat de la Universitat Jaume I ha proposat a Rectorat la concessió de nou premis extraordinaris de Doctorat de la convocatòria 2014/2015.
Recurs d'imatge incendis index
Un estudi conclou que la prevenció ha d’incorporar el perill de la proximitat a carreteres després d’analitzar 663 focs registrats a Castelló entre 2001 i 2006.
Recurs d'imatge nanouptake index
Investigadors i investigadores del grup de coordinació del projecte Nanouptake han celebrat durant aquest mes a la ciutat de Iaşi (Romania) la primera reunió de coordinació.
Recurs d'imatge premis_research_pitches index
Tres investigadores han guanyat el primer concurs de research pitches organitzat per l'UJI: Christa María Madrid Boquín, Lorena Bort Mir i María Josefina Peláez.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions