UJI

20/12/2016 | SCP
Maig
Recurs d'imatge nanouptake index
El professor de l'UJI Enrique Juliá ha sigut elegit coordinador de la COST Action «Overcoming Barriers to Nanofluids Market Uptake».
Recurs d'imatge jornades-olfatives index
La ROE, que celebra el desè aniversari, reuneix a La Franca (Astúries) investigadors nacionals i internacionals del sistema olfactori entre els dies 5 i 7 de maig de 2016.
Recurs d'imatge life-foundrytile-itc index
S'ha realitzat la recopilació d'informació tant del sector fonedor com del sector ceràmic i la selecció de mostres procedents de diverses foses.
Recurs d'imatge biotica index
Entre tots els projectes, destaquen els 14 espanyols, que rebran un total de 15,4 milions d'euros.
Recurs d'imatge pint-science index
Castelló acull per primera vegada el Festival Internacional de Ciència «Pint of Science», una trobada que busca apropar la ciència a la societat, la segona edició de la qual se celebrarà en maig de 2016 en 21 ciutats espanyoles.
Recurs d'imatge trastorns-adaptatius index
El Labpsitec ofereix tractament en línia gratuït per als trastorns adaptatius a persones de més de 18 anys.
Recurs d'imatge remeb-permea index
El projecte REMEB es presenta en el congrés internacional de referència en la recerca en tecnologia de membranes.
Recurs d'imatge contaminats-marins index
Investigadors de l'Institut Universitari de Plaguicides i Aigües (IUPA) han desenvolupat una innovadora tècnica per a la detecció i quantificació de contaminants en mostres alimentàries, principalment d'origen marí.
Recurs d'imatge catedra-reciplasa index
La Càtedra Reciplasa ha organitzat per dijous 26 de maig de 2016 a les 16 hores en la sala de premsa de Rectorat una sessió de presentacions de projectes.
Recurs d'imatge concurs-cristalografia index
Un total de 160 d’alumnes de secundària i batxillerat van participar el passat 13 de maig de 2016 en la final del Concurs de Cristal·lització a l’Escola, organitzat pel professor Vicente Esteve de l’Àrea de Química Orgànica de l'UJI.
Recurs d'imatge tesis-mexic index
La tesi presentada en la Universitat Jaume I per Hermes Ulisses Prieto Mora posa de manifest com com la publicitat oficial va ser utilitzada per a legitimar l'estratègia armada de combat al narcotràfic en Mèxic.
Recurs d'imatge catala-ciencia index
El director de la Revista Mètode, Martí Domínguez, ha advertit del risc que pateix el català en l'àmbit científic a causa de la preponderància de l'anglesa en el que ha arribat a qualificar com «una tirania».
Recurs d'imatge investigacio-reciplasa index
Personal de la Càtedra Reciplasa de l’UJI explica els resultats i la influència de les investigacions sobre aigües residuals i residus sòlids urbans.
Recurs d'imatge investigacio-iupa index
Científics de l’Institut Universitari de Plaguicides i Aigües han participat en la revisió periòdica sobre estimació del consum de drogues il·lícites a Europa a través de l’anàlisi de les aigües residuals.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions