panoramica UJI

L’UJI organitza una entrevista participativa via Twitter als professors Marisa Salanova i Jordi Adell

La iniciativa és una experiència pilot per a explorar noves vies de divulgació científica en el marc de la Setmana de la Ciència
12/12/2016 | SCP

La Universitat Jaume I de Castelló ha organitzat una entrevista participativa oberta a tots els públics via Twitter als professors Marisa Salanova i Jordi Adell. Aquesta iniciativa és una experiència pilot per a explorar noves vies de divulgació científica mitjançant les xarxes socials en el marc de la celebració de la Setmana de la Ciència, la qual compta amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia del Ministeri d’Economia, Indústria y Competitividad.

Dimarts 13 de desembre de vesprada tindrà lloc l’entrevista al professor Jordi Adell. Es podran transmetre les preguntes mitjançant el hashtag #CiènciaUJI amb menció a @UJI_noticies i @jordi_a. Adell és professor de Didàctica i Organització escolar i el seu àmbit d’estudi està relacionat amb l’ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit de l’educació, tant a nivell universitari com a l’educació obligatòria.

La catedràtica de Psicologia Social de l’UJI Marisa Salanova serà entrevistada dijous 15 de desembre de matí, amb la menció al seu perfil Twitter, @MarisaSalanova, a més a més de #CiènciaUJI i @UJI_noticies. Salanova està especialitzada en Psicologia del Treball, de les Organitzacions i els Recursos Humans. És directora de l’equip Wont_work Organization Network i també és presidenta de la Societat Espanyola de Psicologia Positiva.

Les entrevistes a investigadors de l’UJI via Twitter formen part del projecte de promoció de transferència de coneixements científics a la societat promogut des del Servei de Comunicació i Publicacions de la institució acadèmica, la qual disposa d’una de les Unitats de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+i) de la xarxa estatal de la FECYT des de 2011. A més a més, aquests diàlegs oberts també responen al compromís de l’UJI de promoure la perspectiva de la RRI (Responsible Research and Innovation), impulsada des de la Comissió Europea, amb l’objectiu de fomentar la participació ciutadana en la recerca científica.

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions