UJI

20/12/2016 | SCP
Gener
Recurs d'imatge ITC-NEWMAT index
L'Institut de Tecnologia Ceràmica desenvolupa nous materials per millorar la sostenibilitat a través del projecte NEWMAT.
Recurs d'imatge tesis-paz-ferrin index
La tesi La comunicació política a través de YouTube ha sigut presentada per la professora Paz Ferrín.
Recurs d'imatge itc-e-use index
El ITC està treballant en un projecte europeu, l’objectiu del qual és potenciar àmpliament a Europa l'ús de l'energia sostenible procedent dels aqüífers.
Recurs d'imatge perovskita-quantics index
Investigadors de l'UJI i la UV han aconseguit mesurar l’estat exciplex, resultat de l’acoblament de la perovskita d’halurs i punts quàntics col·loïdals.
Recurs d'imatge cristalografia index
Trenta-huit equips d’alumnes de secundària de les províncies de Castelló i València participen divendres 13 de maig de 2016 en la final del Certamen de Cristal·lització en l’Escola organitzat per l'UJI.
Recurs d'imatge cognoms index
Una recerca en la qual participa l'UJI analitza, per primera vegada, la correlació entre cognoms i cromosomes Y a Espanya i revela que gran part dels homes que comparteixen cognoms poc freqüents, amb menys de 6.000 portadors, són familiars llunyans.
Recurs d'imatge ehcoBUTLER index
La finalitat és ajudar les persones majors a promoure la salut, la satisfacció i el benestar personal.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions