Maig

Maig
GI-N2K informacio-geografica index

Projecte de millora de la formació en Informació Geogràfica

El grup de recerca GEOTEC participa en un projecte europeu que cerca alinear la formació d'experts en Informació Geogràfica a la demanda real del mercat.

Investigadors PHOCS. phocs-hidrogen index

Milloren l'obtenció d'hidrogen a partir d'aigua i llum solar

Investigadors del grup de Dispositius Fotovoltaics i Optoelectrònics han desenvolupat un dispositiu orgànic que permet reduir l'aigua a hidrogen a partir únicament de llum solar de forma econòmica i estable.

Colonies científiques colonies-cientifiques index

Colònies científiques

El vicerectorat d'Estudiants, Ocupació i Innovació Educativa de la Universitat i la Unitat de Suport Educatiu organitzen la tercera edició de les Colònies Científiques que tindran lloc del 22 al 26 de juny i en el que podran participar 34 estudiants i estudiantes de Batxillerat i cicles formatius de grau superior.

Recurs d'imatge firujiciencia index

FIRUJICIÈNCIA

L’activitat, oberta per tothom, estarà en marxa en dos horaris, de 13 a 15 hores i de 16 a 18 hores. Els participants trobaran activitats orientades a públic de totes les edats, des de l’etapa d’educació infantil fins a l’edat adulta.

Recurs d'imatge convocatories-europees index

Projectes europeos

L'UJI és la tercera universitat i la cinquena entitat de la Comunitat Valenciana que més recursos econòmics ha obtingut de la concessió de projectes europeus.

Recurs d'imatge crowfunding index

Crowdfunding per les energies renovables

Luca Bertoluzzi, físic de l'UJI, ha iniciat una campanya de crowdfunding per finançar un curt d’animació que servirà per a recolzar la investigació d’energies renovables.

Curs de formació ITN-Marie Curie SEWPROF. formacio-sewprof index

Xarxa europea sobre drogues d'abús en aigües residuals

L'UJI participa en el projecte europeu SEWPROF que està permetent formar a 15 investigadors i investigadores, dues d'elles procedents del campus castellonenc, en l'àmbit de l'epidemiologia d'aigües residuals.

Recurs d'imatge tesis-drets-laborals index

Pèrdua drets laborals

La tesi d'Antonia Garrido Heras ha posat en relleu la desaparició de quasi totes les garanties i drets dels representants i organitzacions sindicals.

Enrique Quintana i Rafael Mayo. energia-supercomputacio index

Reduir el consum energètic en supercomputació

El projecte Exa2green aconseguirà reduir en un 80% el consum energètic d'una aplicació de simulació meteorològica, un avanç els resultats del qual es podran traslladar en un futur a noves aplicacions.

Recurs d'imatge tesis-angel-alloza index

Tesi Ángel Alloza

La tesi presentada i defensada per Ángel Alloza Losana, director general del think tank Corporate Excellence - Centri for Reputation Leadership, analitza i avalua la validesa i robustesa mètriques d'un indicador global de reputació concret.