Professorat de l’UJI participa en la Jornada de Medi Ambient de l’IES Matilde Salvador

15/05/2015 | SCP

Els professors Francisco J. Colomer i Antonio Gallardo del Departament d’Enginyeria Mecànica i Construcció de la Universitat Jaume I de Castelló han participat junt amb José Luis Izquierdo de l’empresa Facsa en les I Jornada de Medi Ambient organitzada pel Departament de Sanitat de l’Institut d’Ensenyament Secundari Matilde Salvador de Castelló de la Plana a mitat d’abril de 2015.

El professor Colomer ha parlat sobre la classificació dels residus sòlids i hospitalaris i el professor Gallardo sobre els sistemes integrats de gestió de residus. Per la seua banda, el representant de Facsa ha comentat la depuració d’aigües residuals.