UJI

30/03/2015 | SCP
Març
Tarek-Taher Jaber López psicologia-corrupcio index
L'estudi sobre aspectes fisiològics i conductuals de la corrupció desenvolupat per investigadors de l'UJI revela una tendència majoritària a actuar de forma ètica i mostra l'efectivitat de l'amenaça d'un possible castic.
«Connecta amb la ciència» connecta-ciencia index
Per quart any consecutiu, el programa Campus Obert de la Universitat Jaume I de Castelló, amb la col·laboració de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i de l’Ajuntament de Sagunt, ha organitzat les jornades divulgatives «Connecta amb la ciència a la Seu del Camp de Morvedre».
Recurs d'imatge cancer-mama index
El mètode permet conèixer en un curt espai de temps com metabolitza cada pacient el fàrmac, informació que és de gran utilitat per a conèixer la possible resposta al tractament i ajustar la dosi del fàrmac.
Projecte Dados projecte-dados index
Busquen alumnes d'ESO per un estudi sobre la influència de l'esport en la salut, el benestar i el rendiment acadèmic
Recurs d'imatge dieta-mediterranea index
Els beneficis per a la salut de la dieta mediterrània són coneguts. A més de ser més sana, un recent article conclou que el menú que tradicionalment es consumeix a Espanya deixa una petjada de carboni menor que les d'EUA o Regne Unit.
Recurs d'imatge u-ranking index
La universitat pública de Castelló se situa en el grup d’universitats situades en el cinquè lloc en productivitat, segons indica el Rànquing Issue elaborat per la Fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions