UJI

12/02/2015 | SCP
Febrer
Recurs d'imatge investigacio-matematica index
Professorat del Departament de Matemàtiques de l’UJI ha compartit avui amb l’estudiantat del Grau de Matemàtica Computacional els seus projectes d’investigació.
En què investiguen els matemàtics de l'UJI? mates-investiga index
Professorat del Departament de Matemàtiques explica a l'estudiantat els seus projectes d’investigació, en el marc de la jornada «En què investiguen els matemàtics de l’UJI?».
Tesi Lucía Casajús tesis-radio index
La ràdio universitària troba a les xarxes socials un nou espai per a la difusió dels seus continguts que inaugura noves formes de relació amb el públic.
Diego Moliner lesions-futbol index
El risc de lesió durant els partits de competició és dotze vegades superior que durant les sessions d'entrenament en els jugadors de la LFP.
Francisco Ramos, Edbar Bresó i Clara Andrés. app-autisme index
Investigadors de l'UJI treballen en el desenvolupament d'una aplicació mòbil per a l'avaluació de la competència emocional de xiquets i xiquetes amb autisme a través del programa Start UJI.
Concurs de Cristal·lització a l'Escola cristalografia index
Tres equips espanyols han estat guardonats amb una medalla d'or en el concurs de vídeos de creixement cristal·lí organitzat amb motiu de la celebració de l'Any Internacional de la Cristal·lografia.
Edgar Bresó breso-premi index
El professor Edgar Bresó de l’àrea de Psicologia Social de la Universitat Jaume I ha sigut guardonat amb una menció honorífica ex aequo en el X Premi Científico-Tècnic «Ciutat d’Algemesí» per a joves investigadors.
Luis Lizán Tudela oncologia-lizan index
Lizán assegura que tots els col·lectius “estan disposats a pagar més per millores en el tractament del càncer respecte al qual ens diu els valors que s'utilitzen actualment en el nostre entorn".
BIOTICA biotica-legionella index
L'empresa de biotecnologia BIOTICA S.L., situada al Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I de Castelló (Espaitec), ha aconseguit un projecte europeu dins del Programa Marc de Recerca i Innovació Horizon 2020 que li permetrà desenvolupar i comercialitzar un sistema de detecció i quantificació en línia de Legionella.
Apnea del son apnea-son index
Conèixer la prevalença de la malaltia entre la comunitat universitària és l'objectiu principal de l'estudi presentat ahir en espaitec
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions