Juny

23/01/2015 | SCP

Juny
Juan Bisquert. juan-bisquert index

Bisquert, entre els investigadors més influents del món

El Catedràtic de Física Aplicada Juan Bisquert ha sigut seleccionat per a formar part de la prestigiosa llista de Highly Cited Researchers 2014 que identifica als 3.000 investigadors contemporanis més influents del món.

Vicente Pallarés. estudi-colesterol index

Problemes en el diagnòstic del colesterol

L’estudi publicat en la revista Plos One s’emmarca dins del programa ESCARVAL (Estudi Cardiometabòlic Valencià).

Química Teòrica i Computacional wolframato-bort index

Plata metàl·lica en wolframat

La revista científica britànica «Scientific Reports Nature» ha destacat en el seu últim número el treball realitzat pel Centre de Desenvolupament de Materials Funcionals (CDMF) de Brasil i investigadors del grup de Química Teòrica i Computacional (QTC) de l'UJI.

El gust d'investigar 2014 gust-investigar index

«El gust d’investigar»

El lliurament de premis i diplomes de la VI Reunió Científica «El gust d'investigar» ha posat el punt final a una jornada, i a un any de treball, que ha reunit el 25 de juny de 2014 més de 150 persones, entre estudiantat, professorat i familiars.

Vocabulari científic: dislipidèmia o dislipèmia

Vicente Pallarés, investigador del Departament de Medicina de la Universitat Jaume I, descriu el concepte «dislipidèmia» o «dislipèmia».

Vocabulari científic: colesterol

Vicente Pallarés, investigador del Departament de Medicina de la Universitat Jaume I, descriu el concepte «colesterol».

Vocabulari científic: risc sistèmic

Simone Alfarano, investigador del Grup d’Economia Industrial i Experimental de la Universitat Jaume I, descriu el concepte risc sistèmic.