UJI

23/01/2015 | SCP
Maig
Francisco Galindo i Alicia Beltrán Beltrán. sensor-oxido index
L’òxid nítric és una molècula implicada en nombrosos processos cardiovasculars, neurològics i del sistema immunitari, entre altres.
Nature Chemical Biology vacuna-plantes index
El equipo científico ha descubierto el receptor de una sustancia que activa las defensas de una herbácea, aunque a dosis altas reduce su crecimiento.
Seminfinal a València. concurs-cristallografia index
Quatre instituts de la Comunitat Valenciana, dos d'ells de la província de Castelló, participaran en la final nacional del Concurs de Cristal·lització a l'Escola.
Vicente Durán. radar-llum index
Vicente Durán, investigador del Grup de Recerca d'Òptica de Castelló, desenvoluparà el projecte de recerca a l’Escola Tècnica Superior de Chalmers a Göteborg (Suècia) dins d'un projecte europeu.
Ubik ubik index
Les tecnologies geoespacials permeten obtenir informació de gran valor per a empreses i administracions, un camp que està vivint un creixement exponencial en els últims anys.
Investigació UJI ranking-scimago index
El rànquing Scimago 2013 situa la Universitat Jaume I com la sisena amb recerques de major impacte entre les universitats espanyoles i la número 15 pel que fa a articles realitzats en col·laboració amb investigadors internacionals.
World Cup Game.  resposta-mundial index
El fet de conèixer com viuen persones d’edats, aficions i països diferents un esdeveniment social com és el Mundial de Futbol és l'objectiu de l'estudi d'abast internacional World Cup Game.
Façana de l'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals divulgacio-estce index
L'Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals (ESTCE) de la Universitat Jaume I ha convocat el IV Premi Literari en Valencià de Divulgació Cientificotecnològica dirigit a estudiantat matriculat en aquest centre.
Miquel Royo. electrons-nanofils index
La nanotecnologia, l'òptica o la fotovoltaica són solament alguns dels camps que es poden beneficiar dels avanços en el coneixement dels sistemes de nanofils semiconductors.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions