UJI

23/01/2015 | SCP
Març
Nadezda Apostolova  premi-Nadezda-Apostolova index
La professora ajudant de Farmacologia del Departament de Medicina de la Universitat Jaume I de Castelló, Nadezda Apostolova, ha sigut guardonada amb el premi «40 under 40», convocat per la United Macedoniam Diaspora (UMD).
Alfonso Barrós. cocaina-cervell index
El consum de cocaïna produeix canvis estructurals al cervell, i també funcionals, que afecten els processos cognitius i motivacionals, uns canvis que afavoreixen l'addicció.
Francisco Ramos i Edgar Bresó, fundadors d'Emotional Apps.  emotional-apps index
L'empresa de base tecnològica de l'UJI Emotional Apps ha desenvolupat una aplicació mòbil per avaluar de forma senzilla i gratuïta les habilitats per a percebre, comprendre i manejar les emocions.
Vicent Salvador. boso-higgs index
La confusió entre la ‘partícula maleïda' i la seua tergiversació com la ‘partícula de Déu' pot haver resultat clau a l'hora d'incrementar l'impacte del descobriment.
Penyagolosa penyagolosa-trail index
El Servei d'Esports de la Universitat Jaume I, amb la col·laboració de Penyagolosa Trails, la Facultat de Ciències de la Salut de l’UJI i el Club de Muntanya Desert Amunt, han engegat una investigació mèdica pionera a escala nacional, el projecte Penyagolosa Trail Saludable (PTS).
Dennis Kruyt (CC BY-NC-SA 2.0). kung-fu index
Una investigació de l'UJI i l'UNED revela que els esportistes que practiquen kung-fu són més veloços detectant els estímuls que apareixen a la perifèria del seu camp visual.
Investigadors de l'UJI i la UPV. ciment-ceramica index
Investigadors de la Jaume I, la Politècnica de València, l’Imperial College de Londres i la Universitat Estatal Paulista de Sao Paulo han obtingut, a escala de laboratori, un nou tipus de ciment a partir de residus ceràmics.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions