UJI

31/03/2015 | SCP
Setembre
Neuron UJI potencial-nous-compostos index
La divisió farmacèutica de l'empresa Neuron BPh i el grup de Química Organometálica i Catàlisi Homogènia de la Universitat Jaume I han avaluat les possibles aplicacions d'una sèrie de compostos de ruteni per al seu futura ús en el tractament de malalties neurodegeneratives com l'Alzheimer.
HPCA contracte-microsoft index
Els investigadors Gregorio Quintana, Francisco Igual i Enrique Quintana, del Departament d’Enginyeria i Ciència dels Computadors, treballaran durant el pròxim any en un contracte amb l’empresa Microsoft amb la finalitat d’adaptar biblioteques numèriques per que funcionen en processadors gràfics sota el sistema operatiu de Windows.
La investigació de la Universitat Jaume I se situa en posicions avantatjades en el Rànquing temàtic Iberoamericà de SCImago 2010 dedicat a les quatre grans àrees de la ciència.
Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions