L’UJI reuneix investigadors de tot el país en unes jornades sobre computació d’alt rendiment

11/05/2015 | SCP

La Universitat Jaume I acull els dies 17, 18 i 19 de setembre del 2008 les XIX Jornades de Paral·lelisme, un congrés de caràcter cientifico-tècnic i d’àmbit nacional, que suposa una trobada de nombrosos investigadors, procedents de diferents universitats espanyoles, a fi d’intercanviar experiències i presentar ponències relacionades amb el Paral·lelisme. A més, el congrés s’enriqueix amb la participació de personalitats de prestigi dins de l’àmbit de la computació d’alt rendiment, procedents d’universitats estrangeres, en condició de ponents o conferenciants invitats.

Aquestes jornades se celebren ininterrompudament, des de 1990 i en aquesta ocasió estan organitzades pels components del Grup d’Investigació d’Arquitectures i Computació d’Altes Prestacions de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals de la Universitat Jaume I. Els temes que es tracten en les distintes ponències, taules redones i conferències plenàries són els relacionats amb els sistemes de computació d’altes prestacions.

Les XIX Jornades de Paral·lelisme compten amb el patrocini de la Universitat Jaume I de Castelló, Generalitat Valenciana, Ajuntament de Castelló, Ministeri d’Educació, Fundació Caixa Castelló Bancaixa, BP, Fundació Ruralcaja i Fundació Lubasa.

Per a més informació: http://jp08.uji.es/