Comença la quarta edició del programa Uniemprendia 2008

13/05/2015 | SCP

La Universitat Jaume I, a través de l’OCIT, i juntament amb altres 46 universitats, el CSIC i l’INTA organitza Uniemprendia 2008, un programa nacional per a la promoció d’empreses basades en tecnologia universitària. El termini per a presentar propostes romandrà obert fins el proper 28 de març.

Uniemprendia 2008 està dirigit a emprenedors amb idees, projectes o empreses amb menys de dos anys d’activitat, amb un model de negoci basat en l’explotació de tecnologies sorgides en les universitat i de la seua propietat. Uniemprendia està convertint-se en el programa de referència a nivell estatal per a la promoció de empreses de base tecnològica, i es desenvolupa en un marc de col•laboració amb la resta de programes existents tant a nivell local, com autonòmic o nacional.

Els promotors de les iniciatives seleccionades, en una primera fase, disposaran d’un període de formació i tutorització personalitzada per al desenvolupament del pla d’empresa i tindran l’oportunitat de participar en el fòrum NEOTEC de Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), en el qual RedOTRI participa com a co-organitzador, i on els mateixos promotors els presentaran a grups d’inversors amb la finalitat de facilitar vies per al seu finançament.

Amb aquesta iniciativa la Universitat consolida el seu paper com a promotora de l’emprendedurisme tecnològic, associant la seua activitat a una acció clarament innovadora i vertebradora de l’entorn universitari nacional.

El termini per a poder enviar sol•licituds a l’organització del programa finalitza el proper 28 de març, per la qual cosa les sol•licituds hauran de presentar-se en l’OCIT abans de l’esmentada data.

Aquest programa, coordinat per la Universitat de Santiago de Compostela, compta amb el patrocini del Ministeri d’Educació i Ciència, el Grup Santander, el portal Universia i el CDTI.

Una presentació d’aquest programa, així com els impresos de sol•licitud es poden consultar en adreça d’Internet:

Presentació (PDF)
Imprès de sol•licitud (PDF)