L’UJI aprova el Pla de Promoció de la Investigació 2008

13/05/2015 | SCP

El Consell de Govern de la Universitat Jaume I ha aprovat el Pla de Promoció de la Investigació 2008, que contempla la posada en marxa de quatre programes que inclouen nombroses convocatòries d’ajudes i beques.

El primer programa és per al foment de projectes d’investigació i preveu la convocatòria de projectes d’investigació, i la convocatòria d’ajudes per a la preparació de propostes de projectes al programa marc d’I+D de la Unió Europea. Aquest programa està cofinançat per la Fundació Caixa Castelló-Bancaixa.

El segon programa té como a objectiu promoure la mobilitat del personal investigador, i consistirà en la convocatòria de beques per a realitzar estades temporals en altres centres d’investigació, per al personal docent i investigador de la Universitat; i les estades d’investigadors estrangers a la Universitat Jaume I.

El tercer programa és de suport a la formació i incorporació de personal investigador, i contempla cinc línies de treball: la convocatòria d’ajudes per a suport a programes de doctorat interuniversitaris o màsters oficiales de postgrau interuniversitaris i/o sol•licitud de la menció de qualitat; la convocatòria de beques de col•laboració de postgrau; convocatòria d’ajudes de continuïtat per al perfeccionament d’investigadors; convocatòria d’ajudes predoctorals per a la formació de personal investigador; i convocatòria de personal investigador doctor per a suport dels grups d’investigació de la Jaume I.

En darrer lloc, el quart programa, dedicat al suport a activitats de difusió científica, permetrà la convocatòria d’ajudes per a l’organització de congressos i jornades de caràcter cientifico-cultural de reconegut prestigi nacional i/o internacional, i d’activitats socioculturals.

Més informació: http://www.uji.es/CA/ocit/pinv08/