L’UJI porta la RSC a Cevisama

13/05/2015 | SCP

La Universitat Jaume I participa un any més en la fira Cevisama, el saló internacional de la ceràmica, que se celebra del 5 al 9 de febrer a València. Enguany l’UJI presentarà dos nous grups d’investigació que ofereixen serveis avançats a les empreses. Es tracta de dos grups especialitzats en gestió de la responsabilitat social corporativa (RSC): el grup GERSE (Gestió de l’ètica i la responsabilitat social empresarial) i SOGRES (Sostenibilitat de les organitzacions i gestió de la responsabilitat social).

Per la seua banda, l’objectiu de GERSE és oferir una carta de serveis avançats al camp de la RSC, una qüestió actualment en auge entre les empreses més. Aquests serveis inclouen l’elaboració de codis ètics, la redacció d’informes de responsabilitat social empresarial i la realització de programes i plans de formació en ètica empresarial específics, així com altres instruments de gestió de l’ètica a l’empresa.

D’altra banda, la Universitat Jaume I també presenta a Cevisama el grup SOGRES, amb la finalitat de donar un servei d’assessorament de caràcter avançat per a la millora de la sostenibilitat de les organitzacions mitjançant la gestió de la responsabilitat social i mediambiental d’aquestes. SOGRES oferta una sèrie de serveis que van des d’una primera anàlisi de la situació de l’organització davant la RSC fins a la direcció de l’empresa per a ser rendible, sense deixar de costat els aspectes socials i mediambientals que inclouen adaptar els sistemes informàtics per a la millor gestió de la RSC i facilitar la realització dels informes de sostenibilitat.

L’UJI ofereix a les empreses que ho desitgen la celebració d’una reunió tècnica personalitzada amb els membres de GERSE y SOGRES per a resoldre els seus dubtes inicials sobre la gestió de la RSC. Per a això, només han d’enviar un correu electrònic a l’adreça ocit@uji.es

L’estand de l’UJI estarà situat al nivell 2, al distribuïdor central, al número 11.