Visualitzar en la web
Número XI. 22/12/2017

La Universitat Jaume I revela les claus del fracàs de Pokémon GO

Investigadors del Departament de Ciències de la Comunicació elaboren una radiografia dels usuaris i mostren que la falta d'interactivitat va afavorir la decadència d'aquesta proposta.

Dia de la Llum

L'spin-off UBIK implementarà un projecte de Nacions Unides

L'spin-off del grup GEOTEC ha sigut seleccionada per les Nacions Unides a Haití per a participar en un projecte innovador de comunicació i promoció a través de tecnologies geoespacials.

Recurs d'imatge

Programa en línia per a afrontar els trastorns emocionals

El Labpsitec de l’UJI i l'UV ha desenvolupat un programa gratuït i autoaplicat per a millorar el benestar psicològic de les persones amb trastorns emocionals dins del projecte europeu ICare.

Recurs d'imatge

Noves nanolàmines milloren la lluminositat de LED i làsers

El Grup de Química Quàntica ha demostrat que el material creat al laboratori pot optimitzar l’eficiència dels dispositius òptics perquè redueix les pèrdues energètiques.

Vocabulari: equilibri de Nash

Aurora García, catedràtica de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica, descriu el concepte d'equilibri de Nash en el marc del projecte de vocabulari científic de l'UJI.

Connecta amb la ciència

Altres notícies

Set joves investigadors obtenen el premi Fundació Banc Sabadell

Els set estudiants han sigut guardonats amb un diploma i una ajuda en metàl·lic per les millors pràctiques del programa «Estudia i investiga».

UJI Hero

Espaitec busca herois i heroïnes per a despertar vocacions científiques

La campanya, dirigida a alumnat de primària i secundària, té com a objectiu convertir en herois i heroïnes a personal científic, emprenedor i antic alumnat.

Perfil FUTURS ESTUDIANTS en el portal Web UJI

Informació de contacte:
InfoCampus
Àgora Universitària-Local 15
Tel. + 34 964 38 77 77
Adreça electrònica: info@uji.es
Redacció: Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (ucc@uji.es)
UJI. Universitat Jaume I. Campus Riu Sec, 12071 Castelló de la Plana